تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان نخبه فریدونکنار تجلیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جوانان نخبه فریدونکنار تجلیل می شوند ساری - ایرنا - فرماندار فریدونکنار گفت: جشن بزرگ روز جوان هفته آینده با حضور آحاد مختلف مردم در فریدونکنار برگزار و از جوانان برتر و نخبه این شهرستان تجلیل می شود.


مهرداد ابراهیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: هفته آینده همزمان با تولد مبارک حضرت علی اکبر و روز جوان جشن بزرگ روز جوان در شهر ساحلی فریدونکنار برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حمایت از نیروهای جوان در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد، افزود: از توانمندی، نشاط و ظرفیت بالای جوانان در منطقه برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده می شود.
وی با تاکید بر اینکه نقش جوانان در سازندگی و پیشرفت کشور حائز اهمیت است، بیان کرد: دولت یازدهم بر روی استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی جوان حساب ویژه ای باز کرده است.
وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ روز جوان که هفته آینده در شهر ساحلی فریدونکنار برگزار می شود، اظهار کرد: این جشن با دعوت همگانی از اقشار مختلف مردم و آمادگی برای پذیرایی از خانواده های فریدونکناری برنامه ریزی شده است.
به گفته ابراهیمی هنرمندان بومی و ملی نیز در این مراسم حضور دارند و از ورزشکاران و قهرمانان چند رشته ورزشی نیز برای شرکت در جشن دعوت شده است.
وی جوانان را سرمایه های اجتماعی ارزنده ای برای توسعه پایدار دانست و اظهار کرد: نسل جوان سرمایه ای بزرگ برای آبادانی کشور است و نگرش به مساله جوانان در عرصه ‏های اجتماعی و مبنا قرار دادن توجه به این سرمایه اصلی ملی به عنوان فرصتی مهم است.
وی با تاکید بر اینکه بکارگیری و مشارکت همه افراد جامعه در فعالیت های اجتماعی مدنظر دولت یازدهم است، گفت: جوانان در مسائل مختلف و ایجاد زمینه برای حضور فعال این قشر در اجتماع و ایجاد زیرساخت‏ های مناسب برای انجام فعالیت‏ های فرهنگی به منظور مشارکت بیشتر جوانان در بخش فرهنگ در دستور کار است.
همچنین مربیان،مدیران و معلمین قرآن بخش مرکزی بابل شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند.
بخشدار مرکزی بابل در این همایش با بیان اینکه قرآن ،اقیانوس ژرفی از معارف است ،گفت:قرآن یک کتاب آسمانی است که درآن راهبردها و استراتژیهای فراوان جهت هدایت انسان وجود دارد و باید این مفاهیم به خوبی استخراج شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابل غلامرضاسماکوش در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزۀ مسایل قرآنی افزود: با توجه به رویکرد دولت در بخش های مختلف از جمله بخش فرهنگی ،مسالۀ تقویت فعالیتهای قرآنی بعنوان اصلی ترین و مهمترین زیر ساخت فرهنگی مد نظرقرار گرفته است که توسعه و رشد موسسات و مراکز قرآنی و حضور علاقمندان در این مراکز را شاهد هستیم.
در ادامه حجت الاسلام علی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل، با تأکید بر فعالیت بیش از پیش شورای قرآن بخش مرکزی بابل گفت: با تشکیل شورای قرآن که با مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط وفعالین قرآنی صورت گرفته ضمن آسیب شناسی مسایل فرهنگی جامعه ،باید نسبت به تدوین برنامه های منسجم جهت تقویت فعالیتهای قرآنی در سطوح مختلف جامعه از جمله مدارس ،دانشگاهها و مساجد تلاش کند.
حجت الاسلام جبرئیلی مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیای بابل نیز گفت:اگر خانوده ها به خصوص جوانان ما با معارف و مفاهیم والای قرآنی آشنا گردند،قطعا در مواجه با توطئه ها و نیرنگهای دشمنان که از طریق سایت ها و ماهواره ها به دنبابل تخریب وبه ابتذال کشاندن فرهنگ و فضای جامعه است خود را نمی بازند و اساسا هرچه به قرآن آشناتر گردیم ، فرهنگ ،اخلاق، اقتصاد و سایر امور نیز اصلاح خواهد شد. ک/3
7328/6097



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن