تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804065479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مقتدایی: کشور با نیازهای جدی در حوزه تبلیغ روبرو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله مقتدایی: کشور با نیازهای جدی در حوزه تبلیغ روبرو است قم - ایرنا - دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: یکی از مهترین مسائلی که طلاب خواهر باید به آن توجه نمایند این است که تحصیل و پژوهش به خروجی های مورد نیاز کشور منجر شود زیرا کشور با نیازها و خلاء های جدی در حوزه تبلیغ مواجه است و امروزه مناطق مختلفی از کشور نیازمند طلاب هستند.


به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی روز چهارشنبه در هشتمین جشنواره برترین های حوزه علمیه خواهران در مجتمع نرجس خاتون(س) جمکران اظهار داشت: طلاب خواهر باید قدردان حضور در حوزه باشند زیرا این حضور و توفیق برای هر کسی حاصل نخواهد شد.
وی افزود: طلاب در هر سطح که باشند نباید خود را در آن سطح متوقف کنند اگر طلبه ای عنوان نخبه را به دست آورد نباید دست از تلاش بردارد زیرا این توقف به معنی پس رفت وی خواهد بود.
مقتدایی گفت: طلاب پس از کسب علم در حوزه باید خود را به صفات عالیه متخلق کنند زیرا یکی از ویژگی های طلاب در کنار علم آموزی، متخلق شدن به اخلاق است و جامعه نیز همین انتظار را از طلاب دارد.
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: طلاب نخبه و برگزیده باید تلاش خود را افزون کنند و طلابی که در این جمع حضور نیافته و نیامدند نباید احساس سرافکندگی و شکست خوردگی داشته باشند، زیرا تمام لحظات طلبگی باید صرف علم آموزی و رشد شود و قطعا با رشد و تلاش بیشتر می توانند به عرصه های علمی و عملی در حوزه تحصیل تبلیغ و پژوهش دست پیدا کنند.
مقتدایی افزود: طلاب خواهر باید توجه داشته باشند که تحصیل مانعی برای تشکیل زندگی و تربیت فرزندان نیست قطعا وظیفه طلاب خواهر به عنوان یک مادر یا همسر و ستون زندگی خانوادگی بسیار سخت است ولی می توانند با جدیت و پشتکار این زمینه ها را جبران کرده و در همه عرصه ها موفق باشند.
نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخی از طلاب خواهر فکر می کنند که با ازدواج آنها را از این کار باز می دارند در حالی که با مراجعه به الگوهایی که در این عرصه وجود دارند می بینید که طلاب بسیاری هم در تحصیل و تبلیغ موفق بوده اند و هم در همسرداری و فرزند داری موفق عمل کرده اند.
مقتدایی، افزایش تعداد طلاب برتر خواهر از مناطق محروم را یکی از دلایل موفقیت حوزه های علمیه خواهران برشمرد و گفت: امروزه شاهد هستیم با وجود تمام محرومیت ها طلاب خواهر از دور افتاده ترین مناطق کشور در جمع برترین ها حضور می یابند که باعث افتخار و مباهات حوزه های علمیه است. ک/1
1175 /



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن