تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798559591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات هسته ای از جهت شکستن فضای منفی بین المللی علیه ایران موفقیت بزرگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده اصفهان : مذاکرات هسته ای از جهت شکستن فضای منفی بین المللی علیه ایران موفقیت بزرگی است تهران-ایرنا- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : مذاکرات هسته ای از جهت شکستن فضای منفی بین المللی علیه ایران و عدم توفیق تهدیدات نظامی و تداوم تحریم ها، موفقیت بزرگی است .


به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور روز چهارشنبه مجلس افزود : تفاهم نامه لوزان را نمی توان خیانت یا امضای توافقنامه ترکمنچای نامید ولی با توجه به زور گویی ها و سلطه گری های طرف مقابل، عهدشکنی ها و غیرقابل اعتماد بودن آنها فتح الفتوحی صورت نگرفته که مستلزم برگزاری جشن و پایکوبی باشد.
وی گفت: در ذکر صلوات ماه شعبان مشاهده می شود ائمه معصومین (ع) کشتی نجات امت در حوادث و گردآب های دنیا است؛ هرکه سوار شود ایمنی خواهد یافت و هرکه آن را ترک کرد ، غرق خواهد شد. هرآن کس که از امام فاصله گیرد از دین خارج می شود و هرآن کس که عقب افتد نابود خواهد شد و کسی که ملازم رهبری حرکت کند به آنها ملحق خواهد شد.
فولادگر گفت : آن کس که جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کند نهایتا از دین خارج شده است و کسی که عقب تر از رهبری باشد به تعبیر امام معصوم نابود خواهد شد.
وی ادامه داد:مصادیق این گروه ها را درطول تاریخ اسلام و انقلاب نیز مشاهده کرده ایم. انشاالله ملت،دولت و مجلس، دستگاه قضا و همه ارگان ها و نهادهای نظام با تبعیت از رهبری و حرکت ملازم با ایشان در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی کوشش کرده اند. در این راستا نامگذاری سال 1394 توسط مقام معظم رهبری محقق شده و همدلی و همزمانی ایجاد شود. اگر قرار باشد هر فرد ، هر دستگاه اجرایی یا هر قوه در حوزه خود پافشاری کرده و دیگران را به همزبانی دعوت کند ، همدلی محقق نخواهد شد.
نماینده اصفهان گفت: آنچه که این روزها از مذاکرات هسته ای خبر می رسد، احتمال نرسیدن به یک توافق خوب را در مذاکرات افزایش داده است.
وی تاکید کرد: پافشاری اعضای گروه 1+5 و خصوصا آمریکا بر مواضع خویش و حتی زیرپا گذاشتن برخی موارد مفاد تفاهم نامه لوزان یا اصطلاحا دبه کردن در بیانیه سوئیس را شاهدیم. این اخبار غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و زیاده خواهی های سلطه گران را اثبات می کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مذاکرات هسته ای تا اینجا از جهت شکستن فضای منفی بین المللی علیه ایران و تبلیغ اهل گفت و گو نبودن ایران و غیر منطقی بودن جمهوری اسلامی از یک سو و از بعد پذیرش استقلال و عزت جمهوری اسلامی تا آنجایی که کشورهای 1+5 نظامی را که به دنبال براندازی آن بودند ، در مذاکرات به رسمیت شناختند، حتی به عدم توفیق تهدیدات نظامی و تداوم تحریم ها؛ موفقیت بزرگی برای ملت ایران محسوب می شود و لذا نمی توان آن را خیانت یا امضای توافق نامه ترکمنچای نامید.
وی افزود : امروز که در حساس ترین موقعیت مذاکرات هسته ای قرار گرفته ایم ، از تیم مذاکره کننده به جهت زحمات و تلاش ها در جهت پافشاری بر حقوق ملت ایران تشکر می کنیم و برای آنها در جهت رسیدن به تفاهم خوب آرزوی موفقیت می کنیم.
نماینده اصفهان گفت : به دنیا اعلام می کنیم که در صورتی که راه مذاکره بسته شود راه تدوام فعالیت های صلح آمیز هسته ای را دنبال خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: اجرای توسعه تحقیقات هسته ای و البته اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موضوعاتی است که جدی تر از گذشته پیگیری می کنیم. گزینه ای دیگر پیش روی نیست ، ملت ایران آزمون خویش را در شکست تحریم های خصمانه اقتصادی با موفقیت از سرگذرانده است.
فولادگر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی در سطوح خرد و کلان گفت: مقام معظم رهبری از ابتدا تاکید داشتند که حل مشکلات اقتصادی کشور به مذاکرات نباید گره بخورد و امروز حجت بر همه تمام شده است.
وی اظهارداشت : برخی از مسوولین اقتصادی دولت اذعان کرده اند که در صورت رسیدن به توافق هسته ای هم مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد؛ حل مشکلات اقتصادی در گرو اصلاح ساختار دولت محور و نفت محور در اقتصاد کشور ، اصلاح سیاست ها و روش های اجرایی و تقویت مدیریت اقتصادی و اجرای صحیح سیاست های اجرایی در راستای کاهش آسیب ها و تکان های خارجی بر اقتصاد داخلی در گرو حمایت از تولید داخلی است.
این نماینده مجلس گفت: در مسائل و حوادث منطقه خوشبختانه شاهد تحقق اهداف و آرمان های امام راحل در صدور انقلاب اسلامی از طریق قلوب مردم با گرایش آنها به نهضت های بیداری اسلامی هستیم.
وی اضافه کرد : آنچه که دشمنان ایران اسلامی را در میز مذاکره کشانده است همین موفقیت بی نظیر نظام، ثبات و امنیت ایران اسلامی در منطقه است.
فولادگر گفت : نهضت مقاومت حزب الله و فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی ، همچنین ایستادگی ملت سوریه در مقابل هجمه نظام سلطه و تروریسم ، هوشیاری ملت عراق و دولت این کشور در مقابل توطئه های تجزیه این کشور با همراهی تروریسم پرورش یافته و در نهایت مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در مقابل تجاوز و نسل کشی رژیم سعودی عربستان همگی شاهد ظهور آثار پیروزی اسلام است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با تشکر از وزارت نیرو و مسوولین استان اصفهان به برای اختصاص سهمیه آب زاینده رود در فصل کشت غله کشاورزان گفت: بار دیگر دستور رییس جمهوری و توصیه رییس مجلس برای جریان حداقلی آب زاینده رود برای حفظ محیط زیست و اکوسیستم طبیعی منطقه ، همچنین گردشگری تاکید می کنم و خواهان اجرای مصوبات 9گانه شورای عالی آب در حفظ رژیم حقوق زاینده رود در اولویت های این منطقه هستم.
وی از طرف مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطر نشان کرد : خواهان رسیدگی دولت به مسائل ورزشگاه تبریز در جریان مسابقه فوتبال هستیم و با تاکید بر ارزش های 3تیم فوتبال تراکتورسازی ، نفت تهران و سپاهان ؛ قهرمانی تیم سپاهان را تبریک می گوییم.
سیام **2181 /1449



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن