تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798964962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش همکاری فرهنگی همکاری تهران و مسکو بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گسترش همکاری فرهنگی همکاری تهران و مسکو بررسی شد تهران-ایرنا- گسترش همکاری های فرهنگی، عمرانی، فناوری های نوین و بهداشت شهری کلانشهرهای تهران و مسکو در دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معاون بین الملل شهردار مسکو مورد بحث و بررسی قرارگرفت.


به گزارش روزچهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرگئی چرمین معاون بین الملل شهردار مسکو روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه در محل شهرداری مسکو بایکدیگر دیدار و بر گسترش همکاری های دو پایتخت در زمینه های یاد شده تاکید کردند.
محمود صلاحی در این دیدار با اشاره به اراده مقام های عالی دو کشور برای توسعه روابط همه جانبه، بر ضرورت و اهمیت گسترش روابط میان دو پایتخت و تأثیر آن در تأمین منافع شهروندان و تحکیم روابط میان ملت ها تأکید کرد. وی گفت: ما آماده گسترش همکاری در همه زمینه ها هستیم، چون توسعه روابط میان دو شهرداری را برای طرفین و شهروندان دو پایتخت کاملا ضروری، پراهمیت و سودمند می دانیم.
صلاحی با تشریح ساختار شهرداری تهران و نقش شورای شهر در اداره پایتخت ایران، به ظرفیت های گسترده شهرداری تهران در توسعه این شهر به ویژه در حوزه عمرانی و فرهنگی اشاره کرد.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برشمردن برخی طرح ها و دستاوردهای بزرگ عمرانی و فرهنگی تهران از جمله اعطای جایزه به شهرداری تهران در اجلاس سازمان کلانشهرهای جهان برای احداث دریاچه خلیج فارس و دریافت جایزه جهانی مدیریت پروژه برای تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی شهید صدر به عنوان چهارمین ابرپروژه های جهان در سال 2014، ظرفیت ها و فرصت های واقعی برای همکاری میان دو شهر را بسیار فراتر از سطح فعلی همکاری ها دانست.
در این دیدار که با حضور علیرضا صانعی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران و رضا ملکی رایزن فرهنگی ایران در روسیه برگزار شد، صلاحی با توجه به شرایط و فرصت های جدید همکاری و اراده شهرداران تهران و مسکو برای گسترش همکاری ها، بر ضرورت بازنگری ساختار و محتوای پیمان خواهرخواندگی دو شهر و تجدید این پیمان تأکید کرد.
وی با ابلاغ سلام محمدباقر قالیباف شهردار تهران به همتای روسی خود، از تمایل و آمادگی شهردار تهران برای میزبانی از شهردار روسیه خبر داد و دعوتنامه قالیباف را به معاون بین الملل شهردار مسکو تقدیم کرد.
سرگئی چرمین معاون بین الملل شهردار مسکو نیز در این دیدار بر ضرورت توسعه همکاری های همه جانبه میان شهرهای مسکو و تهران از جمله در زمینه شهرسازی، حمل و نقل، فرهنگی، فناوری های نوین شهری و بهداشت شهری تأکید کرد و خواستار توسعه همکاری مستقیم میان سازمان ها و شرکت های تابعه دو شهرداری با یکدیگر شد.
وی با بیان اینکه تهران و مسکو دو کلانشهر فرهنگی جهان محسوب می شوند، توسعه همکاری های فرهنگی میان دو شهر را ضروری و مهم دانست و مراتب تمایل و خرسندی شهردار مسکو را برای دعوت از دکتر قالیباف اعلام کرد.
معاون بین الملل شهردار مسکو نیز خواستار تنظیم برنامه سه ساله همکاری میان شهرداری مسکو و شهرداری تهران در چارچوب پیمان خواهرخواندگی شد.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز در ادامه سفر خود به روسیه با رییس دپارتمان فرهنگی شهری مسکو دیدار و گفت وگو می کند.
تهرام/7245/1831



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن