تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815388535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از شهرستان بندرانزلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر از شهرستان بندرانزلی انزلی - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار انزلی در نشتی با مسوولان روابط عمومی دستگاه های شهرستان گفت: به روز شدن، کارآمدی و مدیریت زمان و منابع به منظور انجام وظایف صحیح و تاثیرگذاری باید در دستور کار روابط عمومی قرار گیرد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، یحیی یوسف پور اظهار کرد: روابط عمومی در یک سازمان نقش تعیین کننده ای دارد و به جهت نظرسنجی و ارتباط نزدیک با مردم و اصحاب رسانه مانند یک تحلیل گر و مشاور برای مدیرعمل می کند.
وی متذکر شد: روابط عمومی موظف است بهترین ها را برای ایجاد نشاط و امید به جامعه برگزیند و به جامعه انتقال دهد تا انرژی برای پیمودن راه توسعه و پیشرفت و بررسی و تحلیل نارسایی ها باشد .
مسوول روابط عمومی فرمانداری انزلی و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در این جلسه به بحث اهمیت روابط عمومی در دستگاه ها اشاره و یادآور شد: به جهت ناآشنایی برخی مسوولان و عملکرد سلیقه ای و کمبود نیروی متخصص روابط عمومی دچار نقص هایی در عملکرد هستیم.
جعفر غریب اظهار کرد: ارتباط سالم و دوستانه روابط عمومی ها و اصحاب رسانه عاملی برای اطلاع رسانی صحیح و تعامل و در نتیجه ارتقای کار دستگاه ها و سازمان ها است.
وی با اشاره به پیشرفت علم وفناوری، رعایت اصول حرفه ای را از شاخصه های اصلی همکاری بین روابط عمومی ها و رسانه ها خواند و تصریح کرد: اگر اصول حرفه ای در این بخش دیده نشود ما خبر و تحلیل درستی نخواهیم داشت و بالطبع اطلاعات تبلیغاتی و نارسا به مسوولان و مردم انتقال داده خواهد شد که در ادامه کار هیچ تاثیری ندارد.
مسوول روابط عمومی فرمانداری انزلی در پایان با انتقاد از برخی رسانه ها خواستار اشنایی دست اندرکاران این رسانه ها با اصول کار حرفه ای و بررسی و تحلیل درست از اخبار و انتقال آن به مخاطبان خود شد.
انزلی در کرانه جنوبی دریای خزر از مراکز مهم تجاری و گردشگری استان گیلان بشمار می رود. وجود ادارات کل بنادر و دریانوردی ، گمرکات، شیلات، منطقه آزاد انزلی و برگزاری بسیاری از همایش های مهم ملی و منطقه ای اهمیت کارکرد صحیح روابط عمومی ها و اطلاع رسانی را در این شهرستان ساحلی دو چندان نموده است.ک/1
********
انزلی- رییس اداره حمل و نقل و پایانه های بندرانزلی از جابه جایی 32 درصد کالای گیلان از این شهرستان خبر داد.
فرزان اصغری روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارسال بالغ بر 122 هزار کامیون اعم از اتاقدار و کفی برای اخذ بار به پایانه بار انزلی مراجعه و بیش از دو میلیون و 500 هزار تن کالا به مقاصد مختلف کشور حمل کردند .
وی با اشاره به وجود 65 شرکت حمل و نقل کالا در انزلی یادآور شد: پارسال نزدیک به 105 هزار بارنامه توسط این شرکت ها صادر شد.
*حمل و نقل ترانزیت
اصغری خاطرنشان کرد: انزلی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های موجود به ویژه نزدیکی با بنادر شمالی از جمله آستراخان در روسیه و اکتائو در قزاقستان و دسترسی به مسیرهای تردد آسان در بخش ترانزیت مورد توجه تجار و سایر کشورها بوده است.
به گفته وی سه شرکت حمل و نقل بین المللی کالای استان در بندرانزلی و حدود 50 نمایندگی شرکت های یادشده نیز در این بخش فعالیت دارند .
رییس اداره حمل و نقل و پایانه های بندرانزلی یاداور شد: سال 93 بالغ بر پنج هزار و 300 کامیون و حدود 122 هزار تن کالا به استناد پروانه های تردد صادره از محوطه های بندری کالا حمل شده که عمدتا کالاهای سوختی تخته نراد و اهن الات را شامل می شد .
*جابه جایی مسافر
اصغری در ادامه اظهار کرد: انزلی دارای دو پایانه مسافری شرق و غرب است که پنج شرکت اتوبوسرانی و دو شرکت تعاونی مینی بوسرانی و سه شرکت سواری داران مشغول خدمات دهی به مسافران هستند .
رییس اداره حمل و نقل و پایانه های بندرانزلی گفت : بر اساس صورت وضعیت صادره سال گذشته بالغ بر 54 هزار دستگاه سفر حدود 496 هزار نفر مسافر را از مبداء شهرستان جابه جا نموده اند.
شهرستان انزلی از مراکز مهم تجاری و گردشگری استان گیلان و شمال کشور محسوب می شود.ک/3
6030 /6158



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن