تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806937689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از شهرستان رودسر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر از شهرستان رودسر رشت - ایرنا - امام جمعه رودسر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت:همه ما باید بر روی مسائل و معضلات فرهنگی در جامعه رویکرد مسئولانه و متهعدانه داشته باشیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دستجردی روز چهارشنبه در این نشست به بحث مهم و اساسی خانواده اشاره و با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های کشور بحث بیکاری، اشتغال و ازدواج جوانان است بر لزوم فرهنگ سازی صحیح برای تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج تاکید کرد.
وی مساله بیکاری را بهانه ای برای ازدواج نکردن جوانان صحیح ندانست و اظهار کرد: همه باید برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فراهم کردن تسهیلات لازم برای اجرای این سنت اسلامی در جامعه به جوانان کمک کنیم.
فرماندار رودسر نیز در این نشست با بیان اینکه باید فرهنگ را در جامعه رشد، گسترش و اعتلا ببخشیم آن را مستلزم عزم و اراده جمعی همگان دانست.
امیر جانبازی رودسری در ادامه ایجاد مجمتع های گردشگری، اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و ورزشی را در منطقه در ایجاد اشتغال جوانان و انگیزه آنان برای ورود به امر ازدواج بسیار مهم خواند و گفت: دولت در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه در مبحث فرهنگ عمومی باید از ظرفیت عظیم رسانه ای بهره گیری کرد لزوم حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران را در نشست های شورای فرهنگ عمومی را در این شهرستان مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بی تردید حضور و اظهار نظر رسانه ها می تواند در رشد و آگاهی بخشی در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی کمک شایانی نماید .
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک2
*******
شهردار رودسر از اختصاص 120میلیون تومان اعتبار در سالجاری برای توسعه ،گسترش و تقویت رشته های ورزشی شهرداری رودسر خبر داد.
خداداد قنبرزاده روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت پیست ورزشی موتورهای آفرود و کراس از سوی این شهرداری در ساحل رودسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این اعتبار برای رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال ، والیبال و سایر رشته ها در نظر گرفته شده این اعتبار را نسبت به مدت مشابه 20درصد بیشتر اعلام کرد.
وی افزود: بخشی از این اعتبار برای ساخت پیست موتور سواری ، ورزشگاه والیبال ساحلی و نیز تقویت فوتبال باشگاه فرهنگی ، ورزشی شهرداری رودسر ذکر کرد.
قنبرزداده با بیان اینکه شهرداری به امور فرهنگی و ورزشی را جدیت دنبال می کند، در مورد وضعیت ساخت پیست موتور سواری در ساحل رودسر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع اجرایی و عملیاتی می شود و تا پایان مرداد ماه جاری قابلیت افتتاح و بهره برداری را خواهد داشت.
شهردار رودسر در بخش دیگری با ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد تیم فوتبال شهرداری رودسر در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان اضافه کرد: تیم شهرداری رودسر با تمام وجود از حیثیت فوتبال رودسر دفاع کرده و امیدواریم بتوانیم به لیگ دسته سوم راه یابیم و این ظرفیت در تیم وجود دارد.
شهر رودسر بیش از 50هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
3019 / 6158



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن