تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره بین المللی کاریکاتور در تبریز نفرات برتر خود را شناخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره بین المللی کاریکاتور در تبریز نفرات برتر خود را شناخت تبریز - ایرنا - دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی کاریکاتور با موضوع "فرهنگ" در تبریز نفرات برتر خود را شناخت.


به گزارش ایرنا، بر اساس رای هیات داوران در بخش خردسالان، "اولاش مکر" از کشور ترکیه به عنوان نفر اول، "حدیث غفران نژاد" از ایران به عنوان نفر دوم و "احمدرضا شهنامی" از ایران به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
در بخش بزرگسالان نیز "محمد قهرمان" از ترکیه به عنوان نفر اول و "محمود آزادنیا" از ایران به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی شامگاه سه شنبه در آیین پایانی جشنواره بین المللی کاریکاتور با اشاره به اینکه هنر کاریکاتور ، زبان رسا و وجه اشتراک میان مردم سراسر جهان است ، گفت: تمام انسان ها در سطوح مختلف با الفبای آن آشنا هستند.
علی محرمی افزود: کاریکاتور به عنوان یک هنر و زبان بین المللی تبدیل به رسانه ای فراگیر و تاثیرگذار شده و استفاده از این زمینه هنری برای نشان دادن واقعیات عرصه جهانی تاثیر بسیار عمیقی بر دنیا گذاشته است.
وی گفت: این جشنواره با توجه به نامگذاری سال 1393 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" و با هدف تولید آثار هنری مرتبط با این موضوع برگزار شد.
دبیر جشنواره کاریکاتور و رییس انجمن کاریکاتور تبریز نیز گفت: هنرمندانی از 34 کشور جهان و 22 شهر ایران با 676 اثر در جشنواره بین المللی کاریکاتور با موضوع "فرهنگ" شرکت کردند که 147 اثر به مرحله داوری راه یافتند.
رحیم بقال اصغری افزود: نمایشگاه این آثار در گالری 22 بهمن تبریز به مدت یک هفته برپاست.
دوازدهمین جشنواره بین المللی کاریکاتور "فرهنگ" در آمفی تئاتر استاد صیامی مجتمع فرهنگی و سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار شد.
7223/6183



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن