تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814608247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید کدام میوه‌ها محدود شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مجتبی شادلو ؛
تولید کدام میوه‌ها محدود شد؟
نایب رییس اتحادیه باغ‌داران ضمن انتقاد از قیمت بالای نوبرانه‌ها و زردآلو در بازار گفت: حدود یک هفته آینده بازار زردآلو وضعیت بهتری پیدا می‌کند و عرضه آن بیشتر می‌شود.



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، مجتبی شادلو با انتقاد از قیمت عرضه محصولات نوبرانه از جمله زردآلو در بازار اظهارداشت: متاسفانه برخی از محصولات پیش رس و زود گل‌ده مانند گیلاس، زردآلو و آلبالو دچار سرمازدگی شده‌اند و تولیدشان محدود شده است.

وی اضافه کرد: بعنوان مثال محصول درخت گیلاسی که باید ۲۰۰ کیلوگرم بار داشته باشد، حتی به ۲۰ کیلوگرم هم نرسیده است که این برای تولیدکنندگان هم صرفه اقتصادی ندارد.

نایب رییس اتحادیه باغداران تصریح کرد: این در حالیست که محصولاتی مانند انواع مرکبات، سیب‌درختی و انار در شرایط بسیار خوبی قرار دارند؛ ضمن اینکه میوه‌هایی مانند زردآلو و گوجه سبز و غیره محصولاتی فصلی و مقطعی‌اند و به اندازه‌ای که باید برای در فصل وجود داشته باشند وجود دارند.

شادلو با انتقاد از قیمت میوه‌های تابستانه و نوبرانه تصریح کرد: قیمت‌های فعلی منطقی نیست و تفاوت قیمتی در مراکز تولید و عمده‌فروشی با مراکز خرده فروشی بسیار فاحش است.

وی افزود: حدود ۷ تا ۸ روز آینده بازار زردآلو وضعیت بهتری پیدا می‌کند و عرضه محصول کیفی‌تر بیشتر و قیمت‌ها شکسته می‌شود./مهر/110



۳۰/۰۲/۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن