تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 80 میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی سواحل مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختصاص 80 میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی سواحل مازندران ساری - ایرنا - رییس ستاد ساماندهی طرح های دریای استان مازندران از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و بازسازی سواحل این استان خبرداد.


به گزارش روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی طرح های دریای استان که با حضور مرتضی میرباقری رییس ستاد ساماندهی سواحل کشور برگزار شد با بیان این که به 8 شهر ساحلی هرکدام، 500 میلیون تومان و جمعا چهار میلیارد تومان پرداخت شد، گفت: 500 میلیون تومان هم هر یک از این شهرها باید اختصاص دهند تا سرجمع به میزان 8 میلیارد تومان بر اساس چارچوب تعیین شده صرف ساماندهی سواحل شود.
وی با اشاره به آمار بالای حضور گردشگر در ایام تعطیلات در استان و استفاده مسافران و گردشگران از دریا، بیان داشت: دریا یک سرمایه عظیم ملی است که باید با برنامه ریزی درست و اصولی و ارایه بهترین و مطلوب ترین خدمات در سواحل از این ظرفیت در راستای نشاط، پویایی و خرسندی اجتماعی و عمومی بهره برد.
وی با بیان این که امکانات موجود در طرح دریا تماما استانی است و با اعتبارات استانی، مطالبات ناجیان غریق را که از سال های قبل انباشت شده بود، پرداخت کردیم، افزود: اعتباری پایدار که قابل برنامه ریزی باشد برای طرح های دریا در مازندران تصویب شود.
رییس ستاد ساماندهی طرح های دریای استان، یاد آور شد: بیاییم با جدیت از موهبات خدادادی کم نظیر مازندران بهره گیری کنیم، اقتصاد دریا را دریابیم و نگذاریم با بی توجهی به سرمایه های دریا، آسیب های جدی وارد شود.
یونسی، خاطر نشان ساخت: میزان گردشگران استان در سال 93 نزدیک به 70 درصد نسبت به سال 92 افزایش داشته که نشانگر رغبت و کشش ایجاد شده در مردم نسبت به مازندران است و باید از اقصاد گردشگری استفاده لازم و درست بکینم و سرمایه های اجتماعی را تقویت نماییم.
وی با قدردانی از تلاش های همه اعضاء ستاد ساماندهی طرح های دریای استان که با تمام توان و امکانات در این عرصه به میدان آمدند، بیان داشت: امسال هم بر اساس سیاست های وزارت کشور در دریا برنامه ریزی نمودیم و بین سازمان های مختلف، اعتباراتی را توزیع کردیم.
رییس ستاد ساماندهی طرح های دریای استان مازندران با اشاره به این که باید به موضوع گردشگری دریایی تنوع بیشتری بدهیم، اظهار نمود: باید گردشگری روستایی در چند شهر ساحلی استان راه اندازی شود و با راه اندازی بازارچه های محلی در سواحل و ارایه تولیدات داخلی، فضای کسب و کار در شهرهای ساحلی تقویت شود.
338 کیلومتر از سواحل دریای خزر در استان مازندران واقع است.ک/1
6097



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن