تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار: 14 میلیارد ریال به دهیاری های چرداول اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار: 14 میلیارد ریال به دهیاری های چرداول اختصاص یافت ایلام - ایرنا - معاون فرماندار چرداول گفت: 14میلیارد ریال سال گذشته به دهیاری های این شهرستان اختصاص یافت.


الیاس فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بودجه از محل اعتبارهای ملی، استانی، جاری، عمرانی و کمک های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تخصیص داده شد.
وی ادامه داد: تزریق و تخصیص 100درصدی اعتبارهای بی نظیر دو سال گذشته این شهرستان بیانگر توجه ویژه دولت یازدهم به توسعه مناطق محروم کشور است.
معاون فرماندار چرداول گفت: این اعتبارها برای انجام خدمات مهمی مانند اجرای طرح های هادی، کانال کشی، اصلاح روشنایی و جدول گذاری معابر، آسفالت خیابان ها و کوچه ها، ساخت و تکمیل سرویس های بهداشتی، مدیریت پسماندها، جمع آوری زباله های روستایی و لکه گیری خیابان ها از سوی دهیاران شهرستان هزینه شده است.
فتاحی خدمات بزرگ دولت یازدهم در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته را برگ زرین و ارزشمندی از وعده های محقق شده دولت تدبیر و امید دانست.
وی گفت: این دولت نگاه ویژه ای به روستاها و توسعه زیرساخت های این مناطق دارد و تاکنون گام های ارزشمندی در این زمینه برداشته است به طوری که امسال پرداخت تسهیلات به جوانان روستایی در قالب تعاونی های کوچک در این زمینه گنجانده شده است.
معاون فرماندار چرداول یاد آور شد: این شهرستان 137 روستا و 34 دهیاری فعال دارد.
شهرستان 67هزار نفری چرداول به مرکزیت سرابله در شمال استان ایلام قرار دارد.
7176/6033



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن