تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798603062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حافظی: کمربند سبز تهران در حال از بین رفتن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حافظی: کمربند سبز تهران در حال از بین رفتن است تهران - ایرنا - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساخت و ساز و تغییر کاربری فضای سبز حریم تهران گفت: در صورتی که به همین روند پیش برود کمربند سبز تهران از بین می رود.


به گزارش خبرنگار ایرنا رحمت الله حافظی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تذکری به وزیر کشور و استانداری تهران دارم تصریح کرد: حریم با فضای شهر تهران یکپارچه است و تمام مشکلات شامل آلودگی هوا، کمبود آب، بیکاری، کودکان کار و خیابانی به صورت یکپارچه باید انجام شود.
وی افزود: مشکلات شهر تهران از حریم آن جدا نیست و به همین خاطر برنامه ریزی برای رفع معضلات باید یکپارچه باشد.
حافظی با اشاره به اینکه راه حل تدوین این برنامه یکپارچه مدیریت یکپارچه است، خاطر نشان کرد: در سال همدلی همزبانی باید مدیریت یکپارچه اعمال شود که رفتارهای اداری خلاف این را نشان می دهد .
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون، حفظ فضای سبز و حریم شهر بر عهده شهرداری است، تصریح کرد: بر اساس تاکید رهبری حریم شهر نقش کمربند سبز برای شهر تهران را دارد و توجه ویژه برای این امر برای همه الزامی است.
وی با بیان اینکه تا سال 1404، 20 درصد از جمعیت شهری کشور تنها در 6 دهم درصد از مساحت کشور استقرار خواهد یافت تاکید کرد: این موضوع بسیار خطرناک است و وزیر کشور در این استقرار جمعیت با بخشی نگری مواجه است و برنامه ریزی یکپارچه جمعیت پیش بینی نشده است.
حافظی همچنین با اشاره به مشکل شهرک دانش گفت: شهرک دانش و روستای زرنان در کیلومتر 15 جاده فتح با وسعت دو هزار 626 هکتار و جمعیت حدود 10 هزار نفری بر اساس طرح جامع شهر تهران حریم شهر تهران است و در ناحیه 6 منطقه 18 قرار دارد.
وی با بیان اینکه این منطقه به عنوان تنفسگاه شهر تهران نقش اساسی دارد تاکید کرد: لازم است در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حفظ حریم و حراست از فضای سبز طبیعی اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته و از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود.
حافظی با اشاره به اینکه فرمانداری و دادستانی عمومی انقلاب شهر قدس به استناد مصوبه ای که هیات دولت داشته و شهر قدس را به شهرستان ارتقا داده است گفت: نسبت به حضور شهرداری منطقه 18 در این منطقه طرح دعوی کرده و دیوان عدالت اداری مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را ابطال کرده است .
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری حاصل این اقدام صدور مجوز ساخت و ساز در این محدوده توسط بخشداری شهرقدس بوده که باعث تغییر کاربری اراضی مزروعی و باغات شده است اظهار کرد: برخی از مالکین نیز بدون اخذ مجوز اقدام به احداث بنا در این اراضی کرده اند و اگر تصمیم عاجلی در این خصوص اتخاذ نشود تکرار حوادثی همانند آنچه در شهرک مرتضی گرد دور از ذهن نیست و کمربند سبز و تنفس گاه شهر تهران نابود خواهد شد.
وی با اشاره به بازداشت 15 نفر از کارکنان ناحیه شهرداری در روز گذشته به علت تردد در این منطقه تاکید کرد: این افراد در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده اند اما از وزیر کشور و استانداری در خواست داریم به این موضوع رسیدگی کنند.
علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در توضیح این موضوع گفت: در شورای سوم درباره جدایی شهرری از تهران درگیری های زیادی وجود داشت و آن زمان اجازه ندادند تعامل خوبی بین مدیریت شهری و دولت وجود داشته باشد.
وی افزود: هم اکنون نیز همان افرادی که موضوع جدایی ری از تهران را مطرح کردند مسئول شده اند و می خواهند همان فتنه را در این منطقه ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه با استاندار تهران صحبت کرده ام خاطر نشان کرد: طبق دستور ایشان نظارت بر این منطقه همچون گذشته بر عهده شهرداری است.
دبیر با بیان اینکه این دستور عصر دیروز صادر شده اما هنوز اجرایی نشده است تصریح کرد: بیش از 2هزار و 600 هکتار زمین زراعی و کشاورزی در آن منطقه است و همه به دنبال دیوار کشی و ساخت و ساز در آن منطقه هستند.
تهرام / 7561//1348/ 1539



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن