تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریادار سیاری: یگان های ناوگان شمال به زودی تشکیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دریادار سیاری: یگان های ناوگان شمال به زودی تشکیل می شوند انزلی - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تشکیل همه یگان های ناوگان شمال در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز سه شنبه پس از بازدید از ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی در جمع فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه در مسجد پیامبر اعظم انزلی اظهار کرد: برای این که ناوگان شمال شکل عملیاتی کامل به خود بگیرد برنامه های مشخصی را در دستور کار داریم.
وی افزود: ماموریت های محوله ناوگان شمال و منطقه چهارم نداجا با وجود مشکلات به لطف خدا و با اراده قوی نیروهای سخت کوش این ناوگان به خوبی انجام شده است.
*کنترل صد در صد ناوگان شمال بر منطقه عملیاتی
وی با بیان اینکه ما کنترل کامل منطقه عملیاتی را دارا هستیم، بیان کرد: اکنون شاهد پیشرفت های متعددی در ابعاد مختلف در حوزه ناوگان شمال می باشیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این موفقیت ها جز با تلاش و کوشش و اتحاد و انسجام شما برای ارتقای توان منطقه و ناوگان شمال بدست نمی آمد.
امیر دریادار سیاری تاکید کرد: ما نیز موظفیم از زحمات تمامی نیروهای این ناوگان که در اجرایی شدن تدابیر ولایت گام بر می دارید و در اتحاد توان ناوگان شمال کوشش می کنید تشکر کنیم .
فرمانده نیروی دریایی در پایان گفت: افتخار می کنیم که همرزم شما عزیزان زحمتکش و پرتلاش در ناوگان شمال هستیم و با تلاش و کوشش فراوان مسیرهای تعیین شده را ادامه می دهیم .
در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان نمونه توسط امیر فرماندهی نداجا تقدیر به عمل آمد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (دوشنبه) به منظور تجلیل از فرماندهان، استادان، کارمندان و دانشجویان مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت و همچنین بازدید از یگان های مستقر در ناوگان شمال به گیلان سفر کرده است.
منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای دو مرکز بزرگ آموزش شامل مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت و مرکز آموزش تکاوری منجیل است و افراد آموزش دیده در این مراکز، در عرصه دریاهای آزاد حضوری فعال دارند.
در مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت ، هر ساله دو دوره جذب و دانش آموختگی انجام می شود و این مرکز 70 درصد آموزش های نیروی دریایی ارتش را بر عهده دارد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است و فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان قرار دارد.ک/2
6030/ 6158



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن