تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802658149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم فرهنگ سازی برای مشارکت در امر مدرسه سازی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد لزوم فرهنگ سازی برای مشارکت در امر مدرسه سازی خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درهفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی بر فرهنگ سازی برای مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 13:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حمیدرضاکفاش پیش از ظهر امروز در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی گفت:این جشنواره بهانه ای است که بوسه بر دست خیرانی بزنیم که زمینه تحصیل دیگران را بر آسایش خود مقدم شماردند و از بهترین های زندگی خود گذشتند.

وی افزود: استان خراسان جنوبی  شخصیت های بزرگ و اندیشمندی مانند آیتی ،حکیم نزاری، دکتر شکوهی، دکتر معتمد نژاد(پدر علم ارتباطات) و دکتر گنجی (پدر علم جغرافیا) را دارد.


وی با بیان این مطلب که آینده در دست کودکان است اظهار کرد:  باید به دانش آموزان به عنوان آینده سازان توجه کرد زیرا هر کدام از این افراد می توانند در آینده ، کشوری را اداره کنند.    


کفاش گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هدر نمی رود.امروزه  آموزش و پرورش نیاز جدی به مشارکت مردم دارد و نباید به آموزش و پرورش نگاهی مصرفی داشت بلکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است زیرا ما انسان تولید می کنیم.
 
وی  محور توسعه نیروی انسانی را آموزش و پرورش دانست و افزود : جهان امروز تاثیر پرورشی را فقط در کلاس درس نمی بیند ممکن است در یکی فضای بیرونی تکانی در یک فرزند ایجاد شود که یک عمر او را کفایت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش  گفت:  امر مدرسه سازی صدقه جاریه است و مجمع خیرین مدرسه ساز زمینه  را برای مشارکت تمام افرادی که می خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند ؛ فراهم نمایند.
 
کفاش گفت: خیرین گرانقدر بدانند که توسعه استان  خراسان جنوبی  و رشد و اعتلای فرزندان و استعدادهای درخشان این استان منوط به مشارکت همه جانبه شما است.

وی  ادامه داد : کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش بدون مشارکت خیرین امکان پذیر نخواهد بود و امیدواریم خیرین  خراسان جنوبی  نیز در این میدان مانند قبل حاضر شوند و  البته میزان و مقدار کمک مهم نیست مهم این است که کمکی در این زمینه صورت گیرد.


کفاش با بیان این مطلب که دولت به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای دارد تصریح کرد: دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی در سال 93 بیش از 112 درصد از بودجه را به آموزش و پرورش تخصیص دادند و حدود هزار و 350 میلیارد تومان خارج از بودجه آموزش و پرورش به طرح رتبه بندی معلمان اختصاص داده اند و با وجود کاهش قیمت نفت دولت و مجلس تلاش کرده اند که کارها در آموزش و پرورش بر روی زمین نماند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن