تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802613840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازی در راستای حفاظت از منابع طبیعی امری ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری فرهنگ سازی در راستای حفاظت از منابع طبیعی امری ضروری است خبرگزاری پانا:سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:همکاری منابع طبیعی و نیروهای خدوم انتظامی در راستای حفظ و صیانت از منابع بی بدیل الهی به خصوص مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی و مرتعی مثل زغال و چوب امری لازم و ضروری بوده و این موضوع دارای اهمیت خاص می باشد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 09:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،علی محمدی مقدم افزود:متجاوزان به عرصه های منابع طبیعی ممکن است از روی نیاز دست به این کار بزنند که این مستلزم ایجاد اشتغال توسط دستگاه های متولی امر ایجاد اشتغال  یا متولیان تامین سوخت مورد نیاز آنان می باشد ولی اکثر اوقات این تخلفات از روی حرص و طمع می باشد و بایستی با اینگونه افراد برخورد قاطعانه صورت پذیرد.
وی گفت:کاهش تخریب و تخلفات در منابع طبیعی استان یکی از سیاست های کاری این دستگاه اجرایی می باشد که این امر با همکاری دستگاه های انتظامی روند بهتر خواهد داشت.
سرپرست اداه کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه افزود:فرهنگ سازی و آموزش در راستای حفاظت از منابع طبیعی امری ضروری می باشد که همراه و همگام با آن باید جلوی تخلفات و تخریبات در این عرصه ها گرفته شود و این موضوع با همکاری نیروهای خدوم انتظامی تسریع می یابد.
وی اظهار داشت:خوشبختانه یگان حفاظت این اداره کل به عنوان یکی از بازوان توانمند در حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی به نحو مطلوب و با اقتدار عمل می کند.
 در ادامه این نشست فرمانده نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری نیز اظهار داشت: نقش منابع طبیعی در حفظ حیات بر کسی پوشیده نیست مطمئن باشید با تمام قوا  در حفظ این انفال کوشا هستیم.
سردار نورعلی یاری ادامه داد: نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که یکی از دغدغه های ایشان بحث منابع طبیعی و حفظ آن می باشد همراه و همگام با نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی در حفاظت از این عرصه ها کوشا خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه حفظ و نگه‌داری منابع طبیعی مسئولیتی خطیر است، افزود: تحقق این مهم نیازمند همکاری همگانی است و در این رابطه نیروهای انتظامی استان تا حد توان کمک خواهند کرد. 
سردار یاری گفت: این دستگاه انتظامی آمادگی لازم برای همکاری دوسویه با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن