تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده خط تولید موتور سیکلت برقی در اصفهان بسته نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرونده خط تولید موتور سیکلت برقی در اصفهان بسته نشده است اصفهان - ایرنا - مسئولان دانشگاه آزاد خمینی شهر در دیماه گذشته از ایجاد خط تولید انبوه موتورسیکلت برقی ساخته دانشجویان این دانشگاه سخن گفتند که تاکنون عملی نشده است اما رییس این دانشگاه می گوید پرونده این موضوع همچنان باز است.


سرهنگ حسین حسین زاده ریس پلیس راهور استان اصفهان در آذرماه گذشته در سمینار یک روزه آسیب شناسی موتور سواران در دانشگاه آزاد شاهین شهر از ساخت موتورسیکلت برقی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر سخن گفت.
رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه مراکز دانشگاهی توانایی طراحی و ساخت موتورسیکلت های برقی را دارند، اظهار کرد: دانشگاه آزاد خمینی شهر اصفهان توانایی بومی سازی فناوری ساخت موتورسیکلت های برقی و تولید این وسیله به قیمت زیر دو میلیون تومان را دارد.
پس از اظهارات رییس پلیس راهور استان اصفهان، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در دیماه گذشته در گفت وگو با ایرنا از ایجاد خط تولید این وسیله نقلیه برقی در اصفهان خبرداد و گفت: در این راستا مذاکراتی با نیروی انتظامی استان و شهرداری اصفهان انجام شده است.
در همین حال رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در بهمن ماه گذشته به ایرنا گفت: راه اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی ابداعی دانشگاه آزاد خمینی شهر نیازمند بررسی در کمیسیون نظارت این سازمان است.
اسرافیل احمدیه اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر اعلام کرده است، زمینه و توانایی راه اندازی خط تولید این موتورسیکلت برقی در اصفهان وجود دارد.
وی تصریح کرد: مقرر بود این موضوع در نشست مشترک کارشناسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با فرمانده راهور اصفهان و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مورد بررسی قرار گیرد اما این نشست به دلیل سفر هیات دولت به استان اصفهان که 15 بهمن انجام شد، به تعویق افتاد.
در عین حال علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری اصفهان نیز با اشاره به تاثیر موتورسیکلت های برقی در کاهش آلودگی هوا و حوادث رانندگی درون شهری، از مذاکرات شهرداری اصفهان با دانشگاه آزاد خمینی شهر و اعلام آمادگی این نهاد برای کمک به ایجاد خط تولید انبوه موتورسیکلت برقی ابداعی دانشجویان دانشگاه آزاد خبرداد.
در همین حال خبرنگار ایرنا پس از هفت ماه بار دیگر به سراغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر تا این موضوع را پیگیری کند.
مهران مجلسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر روز سه شنبه اظهار کرد: مذاکرات برای راه اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی ابداعی دانشجویان این دانشگاه با نیروی انتظامی استان و شهرداری اصفهان در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه مذاکرات برای ایجاد خط تولید انبوه موتورسیکلت برقی ابدعی دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر مراحل نهایی خود را طی می کند، تاکید کرد: خط تولید این موتورسیکلت برقی نیمه اول امسال در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر راه اندازی می شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان یکی از حامیان اجرای این طرح است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با همکاری نیروی انتظامی استان و شهرداری اصفهان این طرح را در قالب شرکت های دانش بنیان اجرایی خواهد کرد.
وی افزود: در این راستا تفاهمنامه ای بین نیروی انتظامی استان و شهرداری اصفهان تنظیم شده و در حال بررسی نهایی می باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر بااشاره به اینکه این دانشگاه مجوز تاسیس شرکت دانش بنیان برای تولید اسانس های معطر را بتازگی دریافت کرده است، تاکید کرد: این دانشگاه تلاش دارد با همکاری نیروی انتظامی استان و شهرداری اصفهان مجوز تاسیس شرکت دانش بنیان دیگری را برای ایجاد تولید انبوه موتور سیکلت برقی ابداعی دانشجویان این دانشگاه به دست آورد.
شرکت ها و موسسات دانش بنیان شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود.
2093



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن