تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد كلاهبردار زمين‌هاي وقفي را مي‌فروخت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد كلاهبردار زمين‌هاي وقفي را مي‌فروخت
کد خبر: ۵۰۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ - 19 May 2015


رئيس پليس آگاهي استان قزوين گفت: يك كلاهبردار كه با انتشار آگهي رسمي اقدام به تفكيك و فروش اراضي موقوفه مي كرد دستگير شد.

به گزارش جوان، سرهنگ "علي حسين حسيني نژاد" اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان قزوين با اطلاع از كلاهبرداري فردي در قالب يك شركت تجاري ، در زمينه فروش زمين با سند دفترچه اي ، موضوع را بررسي و در دستور كار قرار دادند.

وي اضافه كرد: در بررسي ماموران مشخص شد كه فردي با تفكيك زمين هاي موقوفه به قطعات 600 متري ، 500 متري و 300 متري هر كدام به قيمت هاي 30 ميليون توماني ، 28 ميليوني و 17 ميليون توماني ، پس از حضور در محل و نشان دادن زمين ها به مشتري اقدام به فروش مي كند.

رئيس پليس آگاهي استان قزوين ادامه داد: كلاهبردار كه خود را مدير شركت عنوان مي كرد ، در اقدام اطلاعاتي پليس، هنگام فروش زمين به مشتري دستگير شد.

سرهنگ حسيني نژاد افزود: متهم كه با تفهيم اتهام در ابتدا منكر هرگونه اقدام غير قانوني مي شد، با تحقيقات فني و پليسي ،صراحتاً به جرم خود اعتراف كرد.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: كلاهبردار پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن