تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816152380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرستارفیلیپینی درارتباط با حوادث هولناک بیمارستاناستپینگ هیل منچستر مجرم شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همزمان با افزایش نگرانی ازفعالیت پرستاران خارجی با مدارک جعلی در انگلیس؛ پرستارفیلیپینی درارتباط با حوادث هولناک بیمارستان"استپینگ هیل" منچستر مجرم شناخته شد لندن – ایرنا- "ویکتورینو چوا" یک پرستار فیلیپینی تبار روز دوشنبه در دادگاه عالی منچستر در ارتباط با قتل ها و مسمومیت های مرموز صورت گرفته در بیمارستان "استپینگ هیل" در منطقه "استاک پورت" منچستر انگلیس، مجرم شناخته شد.


به گزارش ایرنا، "ویکتورینو چوا" 49 ساله که دارای مدارک جعلی بوده، از سوی دادگاه عالی منچستر، در ارتباط با قتل دو بیمار و مسموم کردن 31 بیمار دیگر در بیمارستان "استپینگ هیل " با تزریق انسولین و سایر داروهای دیگر، مجرم شناخته شده است.
براساس گزارش های منتشر شده ، این پرستار فیلیپینی که در سال 2002 میلادی با ویزای کار دو ساله وارد انگلیس شده بود، از تابستان سال 2011 میلادی، پس از گذشت دو سال از شروع کارش در بیمارستان استپینگ هیل، اقدام به قتل و مسموم کردن تدریجی بیماران کرده بود.
وی به رغم اینکه از سوی پلیس به همراه چند پرستار دیگر مورد ظن قرار گرفته بود، اما در نهایت در 28 مارس سال 2014 میلادی به ظن دست داشتن در قتل سه نفر و مسمومیت 21 بیمار بازداشت شد.
به گزارش پلیس انگلیس، در یک سند 13 صفحه ای که در یک کشوی آشپزخانه منزل این پرستار پیدا شده، وی عنوان کرده است که در درونش یک شیطان وجود دارد .
اما به رغم بسته شدن پرونده جنجالی قتل ها و مسمومیت های زنجیره ای بیمارستان استپنگ هیل که مدت ها بازرسان پلیس را سردرگم کرده بود، نگرانی ها در انگلیس در مورد احتمال فعالیت هزاران پرستاران خارجی با مدارک تقلبی در این کشور افزایش یافته است.
روزنامه های انگلیس از جمله روزنامه دیلی تلگراف روز سه شنبه در گزارش هایی از احتمال فعالیت هزاران پرستار خارجی در انگلیس با مدارک جعلی هشدار دادند.
روزنامه دیلی تلگراف دراین خصوص نوشت: با روشن شدن وضعیت "ویکتورینو چوا"، این احتمال وجود دارد که هم اینک هزاران خارجی با داشتن مدارک جعلی در انگلیس مشغول کار باشند.
این روزنامه نوشت، مورد پرستار فیلیپینی سبب شده است که درخواست ها برای رسیدگی و تحقیق بیشتر در مورد صحت مدارک تحصیلی و کاری افراد خارجی که خواستار فعالیت در سیستم بهداشت عمومی انگلیس هستند، شدت بیشتری بگیرد.
به نوشته این روزنامه، درحال حاضر بیش از 90 هزار تن از پرستارانی که در مراکز درمانی انگلیس مشغول فعالیت هستند، در خارج از این کشور آموزش دیده اند.
دیلی تلگراف افزود: بیش از 14 هزار نفر از این پرستاران غیراروپایی هستند که یازده هزار نفر از آنها دارای ملیت فیلیپینی می باشند.
این روزنامه اضافه کرد: وزارت کشور انگلیس قرار است در ماه های آتی تدابیر ویژه ای را برای تعیین صحت مدارک تحصیلی و کاری افراد خارجی که درصدد اشتغال در این کشور به ویژه مراکز درمانی هستند، به اجرا درآورد.
اروپام**4**1552









29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن