تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور استعدادهای برتر خوشنویسی در شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازرس انجمن خوشنویسان ایران : حضور استعدادهای برتر خوشنویسی در شهرستان اسلامشهر خبرگزاری پانا :بازرس انجمن خوشنویسان ایران گفت: استعدادهای درخشان، خارق‌العاده و کم‌نظیری در اسلامشهر دیده‌ام که لازم است، مسئولان و متولیان امور فرهنگی توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 05:06

خبرگزاری پانا+خوشنویسی + اسلامشهر

  به گزارش خبرگزاری پانا ،ضیاءالدین غلامی از خوشنویسان برجسته کشور در حاشیه بازدید از شعبه انجمن خوشنویسان ایران دراسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: در طول چند سفری که به شهرستان اسلامشهر جهت بازرسی و نظارت آمده‌ام، استعدادهای درخشان، خارق‌العاده و کم‌نظیری در بین جوانان و نوجوانان خوشنویس این شهرستان دیده‌ام که لازم است مسئولان و متولیان امور فرهنگی به‌ ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان توجه بیشتری به این بخش داشته باشند وی با اشاره به فعالیت‌های خوشنویسان در عرصه فرهنگی در کشور بیان کرد: عرصه فرهنگی امروز عرصه جهاد است که خوشنویسان مجاهدانه در این میدان با سلاح قلم و با استفاده از خلاقیت‌های هنری به جنگ نرم می‌پردازند. غلامی با اشاره به مظلوم و مغفول ماندن هنر خوشنویسی در کشور تصریح کرد: خوشنویسی تنها هنری است که با وجود اقبال عمومی و گسترده از طرف اقشار مختلف،‌ متأسفانه بسیار مظلوم و مغفول قرار گرفته، در صورتی که ناب‌ترین و اصیل‌ترین هنری بوده که با فرهنگ ایرانی اسلامی گره خورده و به هنر قدسی معروف است. وی به فعالیت‌های انجمن خوشنویسان به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی و هنری کشور اشاره کرد و گفت: انجمن خوشنویسان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی و هنری کشور است ،که زیر نظر هیچ نهادی نیست و دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و سرانه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، به همین دلیل شعبه‌های آن به صورت خودگردان اداره می‌شود که معمولاً با کمبودهای مالی فراوانی مواجه می‌شوند. غلامی با بیان اینکه در شعبه تهران بزرگ با پیگیری‌های مسجد جامعی ردیف بودجه قابل توجهی در شورای اسلامی شهر تهران تصویب و حمایت می‌شود، تأکید کرد: جا دارد در شهرستان اسلامشهر نیز از این قبیل قدم‌های ارزشمند برداشته شود و با اختصاص ردیفی در بودجه‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر برای این انجمن مساعدت‌های لازم صورت پذیرد. در این بازدید که فیروزکیومرثی نایب‌رئیس شورای اسلامی و حسین‌ علی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این انجمن قرار گرفتند فیروز کیومرثی در سخنانی با اشاره به قشر خوشنویس جامعه به عنوان قشر نخبه جامعه اظهار کرد: خوشنویسان به عنوان قشر ممتاز و نخبگان جامعه، جزء تأثیرگذارترین افراد در ارتقای سطح فرهنگ منطقه به شمار می‌آیند که باید در خور شأن و جایگاهشان مورد حمایت قرار گیرند. حسین‌ علی نیز در گفت‌وگو با اساتید و هنرجویان این انجمن بیان کرد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نظر است به‌ طور شایسته‌ای از هنرمندان حمایت شود و خاطر نشان کرد ،خوشنویسی تنها هنر روحانی و معنوی است که در جامعه فرهنگ‌سازی می‌کند و باید مورد توجه قرار گیرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن