تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815067254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياري: با ناامن‌كنندگان خليج فارس قاطعانه برخورد مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سياري: با ناامن‌كنندگان خليج فارس قاطعانه برخورد مي‌كنيم
فرمانده نيروي دريايي ارتش، ارتباط امريكا با برخي كشورهاي حوزه خليج فارس را نامشروع خواند و تصريح كرد: منافع امريكا تحت عنوان برقراري امنيت در خليج فارس تعريف مي‌شود، در حالي كه اين مسائل ربطي به آنها ندارد.
امير دريادار سياري در خصوص موازنه قوا در خليج فارس گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند امنيت خليج فارس در گرو همت و همكاري همه كشورهاي حاشيه خليج فارس، به ويژه جمهوري اسلامي ايران است و اگر امنيت اين منطقه برقرار باشد، همه كشورهاي همسايه به خوبي از منابع و منافع موجود در خليج فارس استفاده مي‌كنند. وي ادامه داد: امنيت اين منطقه با حضور كشورهاي ساحلي قابل تأمين است و جمهوري اسلامي ايران نيز بارها در قالب رزمايش‌ها اعلام كرده كه توانسته‌ايم امنيت خليج فارس را برقرار نماييم و براي اين مهم نيازي به حضور ديگران در منطقه نيست، بلكه حضور بيگانگان در منطقه موجب ناامني است.
دريادار سياري با تأكيد بر برخورد قاطع با ناامن كنندگان خليج فارس‌ تصريح كرد: اگر كسي بخواهد در خليج فارس زياده خواهي كند يا براي خود منافعي نامشروع تعريف نمايد، قطعا ايجاد مشكل خواهد كرد و ما اجازه چنين كاري را نخواهيم داد و خود اقدام به برقراري امنيت مي‌كنيم.
فرمانده نيروي دريايي ارتش در پاسخ به چرايي اصرار امريكايي‌ها براي حضور در خليج فارس‌ گفت: اينها براي خود منافع نامشروعي تعريف كرده‌اند و به دنبال اين هستند كه براي مشروعيت دادن به حضور خود يكسري منافع را تعريف كنند و پاي ديگران را پيش كشند.
دريادار سياري ارتباط امريكا با برخي كشورهاي حوزه خليج فارس ‌ از جمله مصاديق اين منافع نامشروع خواند و تصريح كرد: اينها مسائلي است كه اگر بررسي شود، مشخص خواهد شد كه چه منافعي براي امريكا، تحت عنوان برقراري امنيت در خليج فارس تعريف مي‌شود؛ درحالي‌كه اين مسائل ربطي به آنها ندارد.
 وي با اشاره به تأثير ايران هراسي بر اعراب منطقه‌ گفت: اميدواريم كشورهاي حاشيه خليج فارس به اين درجه از آگاهي برسند كه بتوانند با مشاركت جمهوري اسلامي ايران در جهت تأمين امنيت همكاري كنند.
دريادار سياري تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران بارها اعلام كرده كه ما اهل تجاوز به هيچ كشوري نيستيم و احترام همسايگان را داريم و در جهت تأمين منافع خواهيم توانست با يكديگر نهايت همكاري را داشته باشيم. وي تقويت بنيه رزمي نيروهاي مسلح را تنها به منظور دفاع از كشور و اسلام دانست و افزود: ديگر كشورها نبايد تصور كنند با پول منابع خدادادي كشورهاي مسلمان خواهند توانست اقتداري به دست آورند؛ اقتدار با تكيه بر مردم و همكاري كشورهاي همسايه به دست مي‌آيد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن