تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812968403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تویسرکان سرخوش از عطر ناب شهدای گمنام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تویسرکان سرخوش از عطر ناب شهدای گمنام همدان- ایرنا- شهرستان تویسرکان امروز دوشنبه به یمن میزبانی پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس سرخوش از شمیم روح انگیز ناب شهدای گمنام است.


به گزارش ایرنا چندین روستای شهرستان تویسرکان از ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه میزبان پیکر دو شهید گمنام که در منطقه حاج عمران به دیدار معبود خود رهسپار شدند، بود.
آنچه در این میان توجه را به خود جلب می کرد، حضور پر شور و قدرشناسانه مردم روستاهای تویسرکان در آیین استقبال و بدرقه این دو شهید گلگون کفن بود.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان همدان در این رابطه به ایرنا گفت: پیکر این دو شهید سرافراز دوران دفاع مقدس دیشب میهمان مردم شهرستان فامنین بود و همزمان با طلوع آفتاب امروز دوشنبه مردم همدان این شهدای گرانقدر را مورد استقبال گرم خود قرار دادند.
محمد جواد زمردیان افزود: روستای شهرستانه به عنوان اولین روستای استقبال کننده از پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان تویسرکان بود و سپس 13 روستای دیگر شامل روستاهای وردآورد علیا و سفلی، کندر، کهنوش، ابرلاق سفلی و علیا، سوری، هوش، شان آباد، کنجوران سفلی، ولاشجرد، باقرآباد و شهر فرسفج این شهرستان میزبان شهدا هستند.
وی ادامه داد: پس از برگزاری آیین استقبال و همراهی با پیکر این دو شهید دفاع مقدس، همزمان با نماز مغرب و عشا دوشنبه مردم ولایتمدار تویسرکان در قالب آیین مدافعان حرم در مسجد جامع تویسرکان گرد پیکر شهدا جمع می شوند.
به گفته زمردیان با حضور پیکیر مبارک این دو شهید گلگون کفن، تعداد شهدای گمنام آرام گرفته در استان همدان به 124 شهید می رسد که در 36 نقطه استان در آغوش خاک آرام گرفته اند.
وی اذعان کرد: فردا سه شنبه پیکر این دو شهید گمنام پس از تشییع در شهر تویسرکان و سرکان و حضور در مسجد جامع سرکان در پارک تفریحی کمربسته سرکان به خاک سپرده می شوند.
تویسرکان یکی از شهرستانهای استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که 753 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و با حضور پیکر دو شهیدی که فردا در سرکان به خاک سپرده می شوند، این منطقه میزبان پیکر 10 شهید گمنام دفاع مقدس است.
سرکان یکی از سه شهر شهرستان تویسرکان در سه کیلومتری غرب شهر تویسرکان است که پارک کمربسته آن با برخورداری از طبیعتی بکر و دلنشین و چند درخت چنار قدیمی و تاریخی همواره مورد توجه گردشگران است.
7524/6993



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن