تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820593919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بهسازی جاده امام زاده سیدحسن (ع) مهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای بهسازی جاده امام زاده سیدحسن (ع) مهران ایلام - ایرنا - فرماندار مهران از مراحل پایانی طرح بهسازی و جاده دسترسی به امام زاده سید حسن (ع) این شهر مرزی با 13 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.


مراد ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح که اعتبار آن در سال گذشته تخصیص یافته بود در سه مرحله اجرایی شده است.
وی افزود: با توجه به جایگاه و استقبال زائران از این امامزاده و همچنین وجود آرامستان در این مکان مقدس، یکی از مطالبه های مردم و از اقدام های مهم در بخش راه شهرستان مهران این پروژه است.
فرماندار مهران با اشاره به این که جاده امام زاده سید حسن(ع) تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: کارهای اجرایی در این مسیر دو کیلومتری شامل نصب تیرهای برق و المان های تندیس شهدا بوده است.
ناصری بیان کرد: کار رو برداری آسفالت قدیم به طول 600 متر، زیر سازی شامل ساب بیس، بیس به ضخامت لازم و سپس آسفالت مجدد تا نیمه اول خرداد ماه جاری به پایان می رسد.
وی ادامه داد: کار جدول گذاری، شانه سازی به طول یک هزار و 200 متر به عرض چهار متر و به ارتفاع میانگین 50 سانتیمتر با تراکم در لایه های 20 سانتی توسط شهرداری به اتمام رسیده است.
مرقد امامزاده سید حسن (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) در سه کیلومتری شهر مرزی مهران واقع شده است و همه روزه گروه های زیادی از مردم به ویژه مسافران و زائران عتبات عالیات به زیارت این امامزاده جلیل القدر مشرف می شوند.
شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.
مهران در همسایگی عراق کانون اصلی تردد به عتبات عالیات این کشور است.
7170/6033



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن