تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 24 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799868770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی یک سایت برای خرید آسان بلیط هواپیما |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معرفی یک سایت برای خرید آسان بلیط هواپیما
کد خبر: ۵۰۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ - 18 May 2015


اگر قصد سفر کرده‌اید و می‌خواهید با صرف کمترین زمان و انرژی، بهترین نتیجه را بگیرید و حوصله‌ی سر و کله زدن با آژانس‌های مسافرتی را ندارید، یا حتی نگران پیش‌آمدهای احتمالی هستید و می‌خواهید از جایی مطمئن بلیط هواپیمای خودتان را خریداری کنید که اگر مجبور به کنسل کردن آن شدید، کمترین ضرر و زیان مالی را متحمل بشوید؛ خرید بلیط هواپیما از علی‌بابا را امتحان کنید، چراکه از کامل‌ترین و بهترین وب‌سایت‌های خرید پروازهای چارتر و سیستمی است و علاوه بر این‌ها، بلیط هواپیما را  به‌طور مستقیم از سیزده ایرلاین برتر کشور به شما ارایه می‌کند تا در نهایت، بلیط هواپیمای مقصد مورد نظرتان را از ایرلاین دل‌خواه، بی هیچ نگرانی بخرید.

ارایه‌ی بلیط از نمایندگی‌های معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما

در علی‌بابا ، فرآیند جستجو و خرید بلیط هواپیما کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های اصلی خطوط هوایی ایران‌ایر، ماهان، نفت، ایران ایرتور، آسمان، قشم ایر، آتا، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس و معراج، بلیط را به مقصد مورد نظرتان خریداری کنید. علی‌بابا می‌تواند امکان جستجو در میان پروازهای سیستمی تمام خطوط هوایی ایران را به همراه قیمت، برای‌تان فراهم کند و شما تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا از تمامی اطلاعات مورد نظرتان برای خرید بلیط هواپیما مطلع شوید. علاوه بر این‌ها، در علی‌بابا کامل‌ترین تعداد جستجوهای پرواز در اختیارتان قرار داده شده است تا بتوانید از آن، بهترین نتیجه را بگیرید و البته جستجوی هر پرواز را بر اساس ساعت، نوع پرواز و ایرلاین فیلتر کنید.


معرفی یک سایت برای خرید آسان بلیط هواپیما



پروازهای سیستمی در علی بابا

این‌روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با پرواز‌های چارتر آشنایی نداشته باشد. اما آن‌چه در مورد پروازهای سیستمی باید بدانیم این است که این پروازها، برنامه و ساعت مشخصی دارند و معمولاً برای دوره‌های طولانی مدت برگزار می‌شوند. بیشتر پروازهای خطوط هوایی مهم ایران به صورت سیستمی به فروش می‌رسند. هزینه‌ی ناشی از پر نشدن پروازهای سیستمی و باقی ماندن صندلی‌های خالی در پرواز، متوجه خط هوایی برگزار کننده‌ی این پرواز است. لازم است این را هم بدانید که برخلاف بلیط چارتری، بلیط‌های سیستمی مطابق با قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشوری، قابل استرداد هستند.

بلیط‌های چارتری معتبر

از آن‌جایی که بلیط‌های چارتر، اغلب با تغییرات بیش‌تری مواجه هستند و ممکن است در یک درصد موارد، مسئله‌ای پیش بیاید که بلیط‌ها دیگر قابل استفاده نباشند، بلیط‌های چارتر و صدور آن‌ها در علی‌بابا، از معتبرترین چارتر کننده‌ها تهیه شده و توسط آژانس‌های چارتر کننده‌ی پرواز انجام می‌شود. به این ترتیب، علی‌بابا تمام تلاش خود را به کار گرفته، تا این ریسک را به صفر برساند.

صدور آنی و استرداد آنلاین با بازگشت هزینه‌ی کنسلی بلیط هواپیما برای اولین بار و مطابق با قوانین هواپیمایی

در حال حاضر، سایت علی‌بابا برای اولین بار، امکان استرداد آن‌لاین را برای خریداران بلیط هواپیما فراهم کرده است و مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی، درخواست کنسل کردن بلیط خود را در سایت ثبت کنند. اهمیت این امکان، زمانی مشخص می‌شود که بدانید درصد جریمه‌ی کنسلی که از هزینه‌ی بلیط هواپیما کسر می‌شود، بر اساس فاصله‌ی کنسل کردن بلیط تا زمان پرواز محاسبه شده و در خارج از ساعت‌های اداری یا روزهای تعطیل، استفاده از علی‌بابا، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای کنسل کردن بلیط‌ هواپیمای شما خواهد بود.


معرفی یک سایت برای خرید آسان بلیط هواپیما




شکایاتی که اغلب مسافران از پروازهای چارتر دارند، مسایلی مربوط به تقلبی بودن بلیط هواپیما و مشکلاتی از این دست، با خرید از سایت علی‌بابا و اطمینان داشتن از اینکه به هیچ وجه با چنین اتفاقاتی مواجه نخواهید شد، بهترین راه برای پیش‌گیری از بروز هرگونه ضرر مالی و تلف شدن وقت شما خواهد بود.

تیم پشتیبانی صبور و خدمت‌گزار

پشتیبانی علی‌بابا به صورت 24 ساعته در خدمت هم‌میهنان عزیز است، تا هر لحظه از شبانه‌روز پاسخگوی خواسته‌ها و سوال‌هایشان در رابطه با خرید بلیط هواپیما باشد، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با این تیم تماس برقرار کنید و در موارد لزوم، از هم‌فکری آن‌ها استفاده کنید.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن