تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار مهریز:دولت از مشارکت خیرین در برنامه های فرهنگی حمایت میکند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار مهریز:دولت از مشارکت خیرین در برنامه های فرهنگی حمایت میکند یزد - ایرنا - فرماندار مهریزگفت: دولت با جدیت از مشارکت خیرین در انجام برنامه های علمی و فرهنگی در این شهرستان حمایت می کند .


به گزارش ایرنا سید محمد رستگاری روز دوشنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه مسابقات علمی مهریز که در کانون فرهنگی تربیتی شهید کشاورزی این شهرستان برگزار شد افزود: همراهی خیرین با دولت در انجام طرح ها خیلی موثر است.
وی اضافه کرد: دولت در حد توان خود با قدرت برای تحقق اهداف نظام در بخش های مختلف سرمایه گذاری های لازم را انجام می دهد و قطعا حضور خیرین دلسوز موجب ارتقای فعالیت ها و برنامه ها می شود .
فرماندار مهریز ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر این شهرستان با همراهی و کمک های مادی و معنوی دو خیر علمی مهریز یک حرکت شایسته و الگویی برای دیگران است.
رستگاری اظهار داشت: دانش آموزان مهریز خوشبختانه با همت فرهنگیان و آموزش و پرورش در تمامی رشته ها در سطح استان و کشور دارای درخشش هستند و باید این روند ادامه یابد .
وی گفت: تجلیل از نخبگان علمی اعم از دانش آموزان و دانشجویان مهریزی در رشته های مختلف و مباحث آموزشی کاری قابل تقدیر و برای تداوم این کار به حمایت خیرین و نخبگان منطقه نیاز است .
در پایان این مراسم که جمعی از فرهنگیان و خانواده ها حضور داشتند با لوح و تندیس از دانش آموزان نخبه علمی مهریز تقدیر بعمل آمد .
مهریز 50 هزار نفری دارای هشت هزار دانش آموز و 100 مدرسه است .ک3
7541/ 6197



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن