تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تایباد: همجواری با افغانستان نقطه مثبتی برای تعاملات فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تایباد: همجواری با افغانستان نقطه مثبتی برای تعاملات فرهنگی است مشهد - ایرنا - فرماندار تایباد گفت: همجواری این شهرستان با افغانستان نقطه مثبتی برای تعاملات فرهنگی بین ایران با آن کشور است.


حسین شرافتی راد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس در صورت فعال شدن دانشگاه پیام نور واحد دوغارون می توان از این امر در زمینه افزایش ارتباطات فرهنگی و اجتماعی بهره برد.
با این حال رییس دانشگاه پیام نور تایباد می گوید به رغم وجود زیر ساختهای لازم برای راه اندازی واحد این دانشگاه در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تاکنون ازسوی مدیران منطقه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
علیرضا بخشنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت فعال شدن این واحد دانشگاهی می توان 30 درصد از گنجایش پذیرش دانشجوی آن را به متقاضیان دوره های تکمیلی از افغانستان اختصاص داد.
وی گفت: دانشگاه پیام نور تایباد در جذب دانشجوی خارجی محدودیتی ندارد لذا در صورت تحقق این امر می تواند در هر نیم سال تحصیلی 500 متقاضی را پذیرش نماید.
رییس دانشگاه پیام نور تایباد افزود: این مرکز آموزش عالی از زمان شروع به کار از سال 1389 تاکنون 22دانشجوی افغانستانی را پذیرش کرده است.
وی در ادامه گفت: چهار میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار به منظور ساخت و تجهیز ساختمان فعلی دانشگاه پیام نور تایباد اختصاص یافته اما زمین پیش بینی شده برای آن در منطقه مرزی واقع است لذا نتوانسته ایم برای آزادسازی این اعتبار اقدامی صورت دهیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز به خبرنگار ایرنا گفت:
راه اندازی واحد دانشگاه پیام نور یکی از مهمترین اولویتها در این منطقه ویژه اقتصادی است.
ناصرالدین گرامی افزود: بر این اساس منطقه اقتصادی دوغارون در صورت واگذاری زمین مشخص از سوی ادارات راه و شهرسازی و یا منابع طبیعی هیچگونه مشکلی برای راه اندازی واحد دانشگاه پیام نور در دوغارون ندارد.
280 دانشجو مقطع کارشناسی در21 رشته دانشگاه پیام نور تایباد تحصیل می کنند. همچنین 700 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی خراسان رضوی واقع شده است.7494/1858



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن