تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815757137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صف شرکت های آلومینیوم سازی برای خرید پودر آلومینای جاجرم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صف شرکت های آلومینیوم سازی برای خرید پودر آلومینای جاجرم بجنورد - ایرنا - سرپرست مجتمع آلومینای جاجرم در خراسان شمالی گفت: شرکت های آلومینیوم کشور برای خرید تولیدات تنها واحد تولیدی پودر آلومینای ایران، صف بسته اند.


عباسعلی اقبالی زارچ که به دنبال دستگیری مدیرعامل سابق مجتمع آلومینای جاجرم به اتهام اختلاس، چندماهی است سرپرستی این واحد صنعتی را دارد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از طرح پرونده مدیران سابق این واحد در دستگاه قضا نه تنها اختلالی در روند تولید این مجتمع ایجاد نشده بلکه تولیدات آلومینای جاجرم حدود 20 درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: در 45 روزه بهار امسال متوسط تولید روزانه پودر آلومینا در این واحد صنعتی از 720 تن سال قبل به 800 تن رسیده و در مجموع در این مدت 32 هزار تن پودر آلومینا تولید شده است.
سرپرست مجتمع آلومینای جاجرم گفت: فروش محصولات این واحد نیز امسال نسبت به پارسال 50 درصد رشد داشته و از 20 هزار تن به 30 هزار تن رسیده و این نشان از اقبال شرکت های آلومینیوم کشور برای خرید تولیدات داخلی دارد.
اقبالی زارچ اظهار کرد: با نگاه اصلاحی که در حوزه مدیریت این واحد صنعتی از طریق آلومینای ایران انجام شد، انگیزه کارگران برای تولید بیشتر شده و این نشانگر بی تاثیر بودن مشکلات مالی آلومینای جاجرم بر کارکرد تولیدی است.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی تمام هدف ما برای فروش محصولات پودر آلومینا، فروش در داخل و شرکت های فعال داخلی است و این شرکت ها نیز اقبال خوبی در سال جاری برای خرید نشان داده اند.
وی گفت: صدور تولیدات دیگر گزینه مورد نظر مدیریت جدید است که نیم نگاهی نیز به این مساله وجود دارد و البته تقاضاهای نیز در این بخش وجود داشته ولی اولویت نخست ما فروش محصولات در بازار داخلی است.
دریافت مطالبات، اولویت اول مدیریت جدید آلومینای جاجرم
اقبالی زارچ که عنوان مدیرکلی صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران را نیز دارد، می گوید: این واحد صنعتی مطالبات معوقه ای بابت فروش تولیدات به شرکت های آلومینیوم ایرالکو و المهدی دارد که ما تلاش داریم آنرا دریافت کنیم.
وی بدون اشاره به میزان مطالبات معوقه آلومینای جاجرم از این واحدهای صنعتی، اظهار کرد: نشست هایی با مدیران عامل شرکت های بدهکار انجام شده و تلاش می شود تا تمام مطالبات معوقه آلومینای جاجرم تا پایان امسال دریافت و برای اجرای طرح در دست اجرای شمش آلومینوم هزینه شود.
اختلاس گران آلومینای جاجرم در چنگ قانون
سرپرست مجتمع آلومینای جاجرم در مورد اختلاس میلیاردی در این واحد صنعتی در دوره مدیریت سابق گفت: پرونده اختلاس در این واحد بزرگ صنعتی از سوی دستگاه های نظارتی کشف و مدیران و افراد مرتبط نیز در چنگ قانون گرفتار شده اند.
اقبالی زارچ افزود: قانون تکلیف اختلاس گران را مشخص خواهد کرد و برای ما مهم رویکرد جدیدی است که در کارگران و مجموع کارکنان این واحد برای کار و تولید بیشتر ایجاد شده و ما بیشتر برای حفظ این شرایط تلاش خواهیم کرد.
مجتمع آلومینای جاجرم در خراسان شمالی تنها واحد تولید پودر آلومینا، به عنوان مهمترین ماده اولیه تولید شمش آلومینیوم در کشور است که سالانه 250 هزار تن از نیاز پودر آلومینای سه شرکت بزرگ آلومینیوم کشور شامل هرمزال، المهدی و ایرالکو را تامین می کند.
این واحد صنعتی در اواخر دولت اصلاحات در جنوب غربی استان خراسان شمالی در شهرستان جاجرم افتتاح شد و اکنون حدود 500 کارگر دارد.
اواخر سال گذشته پس از حدود یک دهه از فعالیت این واحد صنعتی با پیگیری نیروهای اطلاعاتی و دستگاه های نظارتی، شماری از مدیران سابق این مجتمع به اتهام اختلاس دستگیر شدند.
تاکنون حدود 600 میلیارد ریال اختلاس در این واحد کشف شده و پرونده آن با 11 متهم در دادگستری خراسان شمالی در دست بررسی است. ک/3
6982/5132



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن