تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798337819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال 1394




  سرویس کشکول جام نیوز:  



 امروز مي توانيد انتظار تغييراتي را در رابطه با دوستان و آشنايان داشته باشيد. زيرا احساساتتان افزايش پيدا كرده است. امروز اصلاً حوصله تان سر نمي رود بلكه درست برعكس. از صبح تا شب سرگرم و فعال هستيد.



 اگر احساس می کنید شخصی از مشورت با شما سود می برد نهایت سعی تان را بکنید که به او کمک کنید اما سعی کنید قراردادهای مالی طولانی مدت زیادی نبندید و به زودی تغییراتی صورت می گیرد . مسیر کلی زندگی تان در حال تغییر است زیرا در چند روز آینده خیلی چیزها اصلاح می شوند .



 خيلي كم صب رو طاقت هستيد، خدا به افرادي كه شما را ناراحت مي كنند رحم كند. سعي كنيد آرام باشيد و به ديگران اجازه ندهيد شما را عصباني كنند زيرا آنها اين كار را عمدي انجام مي دهند بنابراين چرا بايد عصباني شويد؟ امشب لازم است تا كمي استراحت كنيد و براي كسب آرامش به ناراحتي ها اجازه دهيد بروند.



 امروز همه چیز به نفع شماست.اگر در باشگاهی ورزش می کنید یا فعالیت گروهی دارید همه تلاش های تان نتیجه خوبی خواهد داشت.اگر شب با دوستان تان بیرون می روید،شبی به یادماندنی خواهد بود.



 آيا كسي با شما صادق است و يا اين كه به نحوي از بيان مسئله اي طفره مي رود ؟ با دقت پيش برويد، چرا كه تمام مطالب آن چيزي نيست كه به نظر مي رسد. و اگر حواستان جمع نباشد ممكن است به تله بيفتيد. به جاي نگه داشتن خروارها عدد و رقم در سرتان، آنها را روي كاغذ بياوريد تا مطالب مهم از ذهنتان فرار نكنند.



 چارت شما به روابط قانونی و سفرهای طولانی مربوط می شود.امروز ماه نو است و ماه نو نشانگر فرصتی است برای شروع کاری جدید بنابراین برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی کنید.اگر می خواهید از کسی پیشنهادی در مورد کاری قانونی بگیرید امروز زمانش است.



 امروز شخصی بسیار موذی و دمدمی مزاج شده و همانند یک گل بی حال از این طرف به آن طرف می افتد.اگر چه که شما او را تکان محکمی می دهید و یادآوری می کنید که باید از این حالت بیرون آید ویل این نصیحت شما کار چندانی از پیش نمی برد.بهترین راه این است که آنها را نشانده و از آنها سوال کنید که مشکل بر سر چیست و مطمئناً باید حاضر باشید که به آنها گوش داده و داستان آنها را نیز بشنوید.



 فرد خاصی مورد توجه دیگران است و هیچ حرفی برخلاف او نمی شنوید.احساس فوق العاده ای نسبت به این شخص دارید اما مراقب باشید که این احساس شما را کور نکند وحقایق را نبینید.بنابراین مراقب قلب تان باشید و آنرا پنهان کنید.



 شما مصمم ايد كه خود را وارد ماجرائي كه به يك همكار يا يك شرايط كاري مربوط مي شود وارد كنيد و اجباركردن شما به اين كه تغيير عقيده بدهيد كاري بيهوده است. شما بدلايلي احساس مي كنيد كه مهم است موضع گيري كنيد و گرچه احتمالاً‌ شما اشتباه نمي كنيد، ولي خيلي سياستمدانه نيست كه پا روي پاي كسي بگذاريد.



 امروز هر كاري انجام مي دهيد، خيلي مراب خودتان باشيد زيرا نقشه ستارگان امكان تصادف را نشان مي دهند. اين موضوع فقط در مورد كساني است كه محتاط نيستند و مراقب خود نيستند. بنابراين به عنوان يك انسان محتاط، از مسائل جدي دوري كنيد و از هوشتان استفاده كنيد.



 تمام امروز به خوبی می تواند احساستان را بیان کنید اما گفتن چیزی که در حال حاضر به آن فکر کنید انعکاس بدی خواهد داشت . همچنین باید از نتیجه گیری های عجولانه دوری کنید . زیرا به سادگی حرفهای دیگران را اشتباه برداشت می کنید. کار درستی است که بین روراست بودن با خودتان و آزردن دیگران رابطه برقرار کنید. متولد بهمن ! این کاری است که باید انجام دهید.



 اگر احساس گناه می کنید همین الان آن را متوقف کنید. شما معمولاً از نظر زمان آنقدر بخشنده هستید که زمانی وقتتان تمام می شود و شکست می خورید . برای تمرکز روی موضوعاتتان پشت سر را نوازش می کنید. واقعاً‌ هیچکس کمتر از شما فکر نمی کند.  
 
نیک صالحی
206
 




۲۸/۰۲/۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن