تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820124318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی شرکت هنگ کنگی برای سرمایه گذاری در سمیرم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعلام آمادگی شرکت هنگ کنگی برای سرمایه گذاری در سمیرم سمیرم، اصفهان- ایرنا- یک شرکت بین المللی هنگ کنگی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی سمیرم اعلام آمادگی کرد.


به گزارش ایرنا، نماینده شرکت « گیفت » هنگ کنگ که به سمیرم سفر کرده است روز یکشنبه به همران مسوولان این شهرستان از مناطق مختلف گردشگری و باغهای این منطقه دیدن کرد.

نماینده شرکت گیفت در نشستی در جریان این بازدید با اعلام آمادگی درباره حضور و سرمایه گذاری در سمیرم اظهار کرد: بدنبال چند بازدید از نقاط مختلف این شهرستان و مشاهده پتانسیل های موجود و انعکاس این توانایی ها توسط شرکت گیفت به 35 شرکت معتبر بین المللی، آنها را بر آن داشت که در زمینه کشاورزی و سرمایه گذاری سمیرم به عنوان یک نقطه برتر و دارای قابلیت های مختلف اقدام به شناسایی برای سرمایه گذاری در این شهرستان کنند.
چاند ران (chand ran ) افزود: به زودی یک تیم 35 نفره از 35 کشور دنیا در جشنواره ای که در سمیرم در حوزه سرمایه گذاری برگزار خواهد شد شرکت و از طبیعت گاه ها و باغهای منطقه بازدید می کنند.
این سرمایه گذار خارجی تصریح کرد: در این بازدید متوجه شدم مردم سمیرم بسیار موافق سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه هستند وهمین عامل مهمی برای مدیران سرمایه گذار است که مردمان بومی هرمنطقه از آنها حمایت کنند.
وی افزود: ایران در جهان جایگاه مناسب سیاسی پیدا کرده و همین باعث شده سرمایه گذاران میل به ورود به بخش اقتصادی در ایران داشته باشند.
مشاور عمرانی استاندار اصفهان نیر در جلسه مزبور گفت: مردم و همکاری آنها در زمینه ورود سرمایه گذار به شهرستان سمیرم بسیار موثر است و همدلی و استقبال مردم می تواند سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری و کارآفرینی کند.
علی افشاری تصریح کرد: شهرت سمیرم تنها در زمینه سیب درختی نیست بلکه می تواند در زمینه زراعت، داروهای گیاهی بی نظیر و تولید عسل بسیار مرغوب بویژه در منطقه دنا در سطح بین اللملی مطرح باشد.
وی خاطر نشان کرد: وجود بخش زیادی از این منطقه کوهستانی در حوزه تنوع زیستی زاگرس مرکزی و ذخیره گاه بین المللی دنا نیز ظرفیت بی مانند دیگر این شهرستان است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز گفت: جهاد کشاورزی آمادگی خود را در زمینه های علمی و تحقیقاتی برای ورود سرمایه گذار به بخش کشاورزی سمیرم اعلام می کند.
قاسمی اضافه کرد: کارشناسان مجرب در زمینه های علمی و تحقیقاتی با سرمایه گذارانی که در بخش کشاورزی شهرستان سمیرم ورود پیدا کنند مشاوره وهمکاری می کنند.
پارک تقرچه، چشمه خوانسار، تخت سلیمان آب ملخ، حمام کمال الملک وزی، تل شاهی و وزیری، قلعه بهمن، آبشار قاشمستان خفر، آبشار سمیرم، چشمه ناز ونک، تالاب خان وردشت، آبشار بی بی سیدان، چشمه بابا زرنگ و تپه های باستانی کمه، چشمه نوول و غار دنگزلو و دو روستای نمونه گردشگری خفر و سیور از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی این منطقه است.
شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان یکی از قطب های اصلی تولید سیب درختی کشور با تولید سالانه 350 تا 400 هزار تن سیب است.
7147/گ/6508









27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن