تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت، اقتدار و پیشرفت های انقلاب و ایران مرهون مجاهدتهای امام امت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار سیستان و بلوچستان: عزت، اقتدار و پیشرفت های انقلاب و ایران مرهون مجاهدتهای امام امت است زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عزت، اقتدار، پیشرفت و الگو شدن نظام جمهوری اسلامی برای ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان مرهون مجاهدتها و رهنمودهای امام امت (ره) است.


به گزارش ایرنا، علی اصغر جمشید نژاد روز یکشنبه در نشست ستاد سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در استانداری سیستان و بلوچستان افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای امام خمینی(ره) در تمامی ابعاد از سایر قوانین جهان برتر و بالاتر است.

وی ادامه داد: قانون اساسی به عنوان یک فرصت استثنایی و تامین کننده همه حقوق و آزادی ایرانیان کلید تمامی موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف محسوب می شود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان مردمی ترین انقلاب با تاسی از قانون اساسی که برگرفته از قرآن کریم است توانسته علاوه بر ایستادگی در مقابل همه قدرت های زورگو و ظالم جهان به دستاوردهای بزرگی در سطح بین المللی دست یابد.
جمشیدنژاد گفت: انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران بلکه برای جهان نیز دارای دستاوردهای زیادی بود به طوری که تغییر بسیاری از نظام های حاکم بر جهان ناشی از تاثیر پذیری ملت ها از این واقعه عظیم قرن بود.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک مرحله بود اما مهندسی، اقدامات و تدابیر امام خمینی (ره) در بهره گیری از زمان با وجود مشکلات، جنگ و تحریم به مراتب از پیروزی انقلاب سخت تر بود که خوشبختانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی با پیروی از سیره و روش پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) توانست بر همه مشکلات با موفقیت فائق آید.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام امت بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد و از مسوولان اعزام کاروان های ویژه ارتحال امام خواست با بسیج همه امکانات از این ظرفیت و امکان برای فرهنگ سازی استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و مسوول اعزام کاروان های ویژه ارتحال امام خمینی(ره) نیز در این نشست گفت: سال گذشته علاوه براعزام هزار و 200 نفر از مردم استان به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی به وسیله سپاه پاسداران 236 نفر از علما و کارمندان ادارات مختلف نیز به صورت خودجوش دراین مراسم معنوی شرکت کردند.
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری ادامه داد: امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته هزار و 200 نفر شامل 160 نفر از زاهدن، 120 نفر زابل، 80 نفر خاش، 80 نفر ایرانشهر، 80 نفر سراوان و از بقیه شهرستان ها هر شهرستان 40 نفر زائر برای شرکت در سالگرد ارتحال امام امت (ره) به مرقد آن بزرگوار اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده قرار است 480 زائر سیستان و بلوچستانی به وسیله قطار و 720 زائر دیگر نیز با 18 دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شوند.
وی با بیان اینکه شعار امسال کاروان های حرم مطهر "همدلی و همزبانی" است تصریح کرد: برای بهره مندی زائران استان از برنامه های مختلف در هر اتوبوس یک نفر روحانی و یک مسوول فرهنگی پیش بینی شده است.
مسوول اعزام کاروان های ویژه ارتحال امام خمینی(ره) با توجه به بروز برخی مشکلات درسال گذشته بر پیش بینی تدابیر لازم در همه زمینه ها تاکید کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با توجه به همزمانی رحلت امام خمینی و جشن های نیمه شعبان تاکید بر این است که آیین ها با رویکرد شخصیت امام(ره) و فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار شود.
حجت الاسلام عباس دانشی تصریح کرد: به مناسبت این ایام برنامه های متعددی در سطح شهرستانهای مختلف سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.
7316 / 6081



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن