تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799157068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست وزیر صنعت از آخوندی: گشایش ال.سی را تسهیل کنید/ تلاش برای تجمیع نیاز 5 ساله ریلی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخواست وزیر صنعت از آخوندی: گشایش ال.سی را تسهیل کنید/ تلاش برای تجمیع نیاز 5 ساله ریلی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب درخواستی از وزارت راه و شهرسازی خواست تمام نیازهای صنعتی در حوزه ریل را در پنج سال آینده تجمیع کرده و ارائه کند تا از این طریق امکان برنامه‌ریزی برای تولید و پیگیری طرح‌های ریلی به وجود آید.
به گزارش نامه نیوز محمدرضا نعمت‌زاده در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی اظهار کرد: در حال حاضر توان فنی کشور در طراحی و ساخت نیاز داخلی پروژه‌های مختلف ریلی به وجود آمده و این موضوع برای پیگیری و نهایی‌شدن تنها به برنامه‌ریزی و روشن‌شدن اهداف احتیاج دارد.


وی ادامه داد: در صورتی که این امکانات داخلی از طریق صندوق توسعه ملی و فاینانس خارجی مورد حمایت قرار گیرد، می‌توان به توانایی داخل در تامین نیازهای کشور اتکاء کرد. همچنین در صورتی که وزارت راه و شهرسازی بتواند در حوزه گشایش ال.سی برای فعالان حاضر در این صنعت نیز شرایط را آسان کنند، قطعا اوضاع بهتر خواهد شد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت حرکت کشور در راستای اهداف چشم‌انداز اظهار کرد: با وجود این‌که در طول سال‌های گذشته به دلیل برخی مشکلات از بعضی از اهداف جامانده‌ایم، اما قطعا باید برنامه‌ریزی‌های آینده خود را در راستای رسیدن به چشم‌انداز اجرایی کنیم.


نعمت‌زاده ادامه داد: با وجود این‌که راه‌آهن در کشور ما سابقه‌ای چندین دهه‌ای دارد، اما به دلیل مشکلاتی همچون کوهستانی بودن مناطق مختلف کشور و یا محدودیت‌های مالی دوران پس از انقلاب به دلیل جنگ تحمیلی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است. هرچند از ابتدای سال تمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به لزوم گسترش راه‌آهن برنامه‌های ویژه‌ای داشتند.


وی با بیان این‌که حوزه صنعت برای تامین اهداف راه‌آهن نزدیک به هشت میلیارد دلار سرمایه احتیاج دارد، اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد دلاری برای هر سال قطعا اجرایی خواهد بود و با توجه به اهمیتی که توسعه راه‌آهن به دلیل هزینه پایین و امنیت بالا دارد می‌توان بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت به اهداف در نظر گرفته شده در حوزه استفاده از قطارهای شهری برای حمل‌و‌نقل مردم در سفرهای روزانه نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی ما در این زمینه رساندن سهم این صنعت به حدود 25 درصد از سفرهای روزانه شهری بود که در حال حاضر مشخص نیست به شکل دقیق چه حوزه‌ای توانسته بیشترین نقش را در این زمینه ایفا کند.


نعمت‌زاده ادامه داد: در کنار اهداف بلند‌مدت این حوزه، تولید واگن‌های مسافری و باری نیز از دیگر برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده در حوزه صنعت است که خوشبختانه توانسته‌ایم به موفقیت‌های قابل توجهی نیز در این زمینه دست پیدا کنیم. در حال حاضر به شکل سالانه ظرفیت تولید 500 واگن مسافری درون‌شهری، 500 واگن مسافری برون‌شهری و 300 واگن باری وجود دارد که می‌توان از آنها برای رفع نیازهای داخلی بیشترین استفاده را کرد.


وی همچنین از انعقاد قرار‌دادی با شرکت‌های زیمنس و آلستوم به منظور تامین 45 درصد از لوکوموتیو کشور خبر داد و اظهار کرد: این قرار‌داد می‌تواند در کنار انتقال تکنولوژی بحث تولید داخل را نیز ارتقاء ببخشد بر مبنای این قرار‌داد ایران 40 درصد از آورده ریالی کل پروژه را در اختیار دارد که گامی مهم در این راستا به حساب می‌آید.




منبع: ایسنا


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن