تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان در کنار ساخت و ساز اقدامات فرهنگی می خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طلا در گفتگو با پانا: شهروندان در کنار ساخت و ساز اقدامات فرهنگی می خواهند خبرگزاری پانا: نماینده مردم تهران با اشاره به طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر گفت: شهر تهران نیازمند توسعه متوازن است یعنی شهرداری باید در کنار اقدامات عمرانی اقدامات فرهنگی هم داشته باشد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 09:42

خبرگزاری پانا+

حسین طلا نماینده مردم تهران در گفتگو با پانادر باره طرح شهرداری با عنوان نگارخانه ای به وسعت یک شهر گفت: فضای شهر تهران پر از بتون آهن و بلوک است،بد نیست کمی از این فضا خارج شویم و شهروندان به جای تصاویر ناموزون تابلوهای زیبایی را ببینند.
وی ادامه داد: این اقدام بسیار مناسب و در خور توجه است زیرا تا پیش از این تمام بیلبوردهای شهر تهران تبلیغاتی و بازرگانی بودندو این اقدام فرهنگی قابل اهمیت است .
نماینده مردم تهران در مجلش شورای اسلامی در خصوص محتوای این تابلو ها گفت: بنده چند عدد از این بیلبوردها را دیدم که آثار هنری خارجی داشتند و نمی توانم به طور قطع در باره محتوای این تابلوها ارزیابی قطعی کنم .
وی درباره جانمایی بیلبوردها و احتمال آسیب ها و صدمات ناشی از آن بیان کرد: حتما در خصوص جانمایی این تابلو ها نظر پلیس راهور هم خواسته شده زیرا باید این اقدامات پیش از اجرا کارشناسی شود و احتمال آسیب های ناشی از آن کاهش یابد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا شهرداری به جای اتمام فعالیت های عمرانی نیمه کاره، اقدامات فرهنگی می کند که بسیار ی از شهروندان از آن استقبال نمی کنند ،گفت: ما باید در شهر توسعه متوازن داشته باشیم یعنی هم معابر درست شود هم به مباحث فرهنگی پرداخته شود . نمی شود تنها در شهر به فکر ساخت و ساز بود و از مسایل فرهنگی غافل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن