تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان خسارت وارده به ورزشگاه یادگار تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: اتفاقات بازی شب گذشته تراکتورسازی مقابل نفت تهران منجر به وارد شدن خساراتی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شد.

به گزارش تراز ،پس از بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که با تساوی ۳ - ۳ خاتمه یافت، هواداران تیم میزبان خساراتی به این استادیوم وارد کردند.

مقصودی، مسئول ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در این رایطه گفت: هنوز میزان دقیق خسارت محاسبه نشده اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که تقریباً یک چهارم از صندلی‌های ورزشگاه شکسته شده است. برای آنکه به صورت دقیق میزان خسارت را اعلام کنیم، نیاز به زمان داریم و فکر می‌کنم تا فردا (یکشنبه) بتوانیم برآوردی دقیق از خسارت وارده به ورزشگاه داشته باشیم.

وی با تکذیب اعلام نتیجه بازی سپاهان - سایپا از طریق بلندگوی ورزشگاه اظهار داشت: به لحاظ قانونی اجازه چنین کاری را نداشته و نداریم. فکر می‌کنم خبر اول از نیمکت تراکتورسازی مطرح شد.

مسئول ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در پایان عنوان کرد: اینکه برخی می‌گویند سیستم‌های ارتباطی در ورزشگاه قطع شده بود، صحت ندارد. من در دقایق پایانی با سایر همکارانم در تماس بودم تا مسائل مربوط به خروج تماشاگران از ورزشگاه را هماهنگ کنم.


منبع: تسنیم



يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 07:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن