تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797812738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گرگان: حضورپرشور مردم نشاندهنده رضایت از عملکرد وزارت بهداشت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درحاشیه اجرای طرح نور آوران سلامت امام جمعه گرگان: حضورپرشور مردم نشاندهنده رضایت از عملکرد وزارت بهداشت است گرگان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان گلستان در حاشیه اجرای طرح خیریه نور آوران سلامت در شهرستان محروم مراوه تپه گفت: حضور پرشور مردم و استقبال آنان از این طرح ها، نشاندهنده رضایت از عملکرد وزارت بهداشت است.


به گزارش شنبه دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نشستی که در حاشیه اجرای طرح نور آوران سلامت و با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهارداشت: اجرای طرح های پزشکی و درمانی که محرومین را در اولویت کار قرار داده و نیازمندان را یاری می دهد، ارزش معنوی فراوانی دارد.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه این طرح ها رضایت مردم را در بردارد و نمی توان برای آنها ارزشی گذاشت، افزود: من نمی توانم در این باره نظر دهم ولی حضور مردم تاکید دارد که این طرح ها مورد تایید و استقبال هموطنان ما قرار گرفته است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات قرآن بیان اینکه خدای تعالی خالق همه خوبی ها است، تصریح کرد: بندگانی که با از خودگذشتگی خدمات زیرساختی و اساسی در اختیار مردم قرار می دهند، نزد خداوند از ارزش بالایی برخودار بوده و کار آنان ارزشمند است.
آیت الله نورمفیدی همچنین خواستار ایجاد انگیزه در جامعه پزشکی و طرح های کمک به جامعه محروم شد و ادامه داد: خیرین باید وارد عمل شوند و در این زمینه هم پیش قدم باشند تا الگوی دیگران برای ارایه خدمات به جامعه نیازمند شوند.
وی با اشاره به اجرای طرح نور آوران در منطقه محروم و ترکمن نشین مراوه تپه در شرق استان گلستان اضافه کرد: باید از افرادی که بدون چشم داشت در این طرح حضور دارند، تشکر کرد.
به گزارش ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در شهرستان ترکمن نشین و محروم مراوه تپه دردورترین نقطه استان گلستان حضور داشت، تا در کنار دیگر چشم پزشکان فعال درطرح نورآوران به معاینه چشم مردم مستضعف این شهرستان که استطاعت مالی رفتن به مطب متخصصین این رشته را ندارند، بپردازد.
دکتر هاشمی پس از معاینه چشم بیماران، آنانی را که نیازمند جراحی بودند روانه اتاق عمل کرد و به جراحی چشم آنان تا ساعاتی بعداز نیمه شب پرداخت.
حضور شخص وزیر با تمامی مشغله های کاری وزارتخانه و تعاملات با بخش های مختلف پزشکی ،درمانی ،دانشگاهی برای ارایه خدمات تخصصی به بیماران و مداوای چشم آنان، این کار خیر را ماندگارتر کرده است، آنهم حضور در شهری دور افتاده و کمک به مردمی که تنها حق ویربتی که پرداخت می کنند تشکری با زبان ترکمنی و لبخندی به سادگی مردم خونگرم ترکمن است.
بیشتر ساکنان شهرستان 60 هزار نفری مراوه تپه که افزون بر سه ساعت با گرگان مرکز استان گلستان فاصله دارد را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
روز گذشته مشاهدات نشان می داد که صف ایستادن مردم مراوه تپه برای معاینه از سوی وزیری حاذق و درمان رایگان، لذت بخش بوده و بارقه امید را در چشمان آنان ایجاد کرد که وزیر شخصا برای مداوای آنان مراجعه کرده است.
خیرین فعال در طرح نور آوران سلامت به مدت 70 روز در مراوه تپه و در محل بیمارستان این شهرستان سکنی گزیده اند تا خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی را به صورت رایگان به مردم عرضه می نمایند.
اولویت های کاری دراین طرح در قدم اول موضوع بهداشت، درمان و سلامت چشم و دندان است، اما گفته می شود در آینده می تواند متناسب با نیازمندی های منطقه سایر رشته های تخصصی را نیز شامل شود.
تمامی خدمات تیم نور آوران در سطح مناطق محروم کشور بصورت رایگان و برای ارتقاء سطح سلامت ساکنان مستضعف آن انجام می گیرد.
این خدمات رایگان از سوی اکیپ های سیار بهداشتی و درمانی ارایه می شود.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت در شمال کشور واقع شده و با کشور ترکمنستان ،دریای خزر و استان های مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
1648



26/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن