تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مقتدایی : ایران هراسی مهمترین هدف ائتلاف ضد یمنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله مقتدایی : ایران هراسی مهمترین هدف ائتلاف ضد یمنی است قم- ایرنا - آیت الله مرتضی مقتدایی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : هدف اصلی ائتلاف بوجود آمده درمنطقه علیه یمن، ایران هراسی است.


به گزارش ایرنا، وی عصر جمعه درسخنانی پیش ازآغاز آزمون متمرکز رشته های تخصصی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم اظهارداشت: امروز تقریبا همه قدرت های جهانی ازاین ائتلاف حمایت می کنند، تا با ارایه اسلام داعشی تکفیری مردم جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.
عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ایجادنوعی ترس ووحشت ازمکتب تشیع وایران را نیز ازجمله اهداف ائتلاف بوجود آمده علیه یمن عنوان کرد، و افزود: روحانیت به عنوان پرچمدار اسلام در چنین مقطع زمانی حساسی وظیفه سنگینی بر عهده دارد.
وی با تاکید بر ثابت قدم بودن روحانیت درراستای ترویج وتبلیغ دین تصریح کرد : روحانیت باید با پشتکار فراوان تحصیل علم را همواره ادامه دهد، و مردم را به سمت دینداری و حمایت از دین و ارزش های اسلامی تشویق کند.
مقتدایی با تاکید برتوجه بیش ازپیش طلاب جوان به مطالعه، نطق برداری، حفظ مطالب درسی وهمچنین مباحثه، تصریح کرد : تحصیل طلبه های حوزه علمیه باید خروجی خوبی نیز به همراه داشته باشد.
وی بااشاره به تبلیغ دین وهمچنین تالیف کتاب وآثار ارزشمند ونوشتن مقاله به عنوان اقداماتی که طلاب پس ازفارغ التحصیل شدن می توانند انجام دهند، افزود : یک طلبه باید فاضل ، مهذب وهمچنین عامل به آنچه یاد گرفته باشد، و به عنوان وظیفه اصلی خود آموخته هایش را نیز برای دیگران تبلیغ کند.
همچنین در حاشیه برگزاری این آزمون معاون آموزشی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای شرکت در این آزمون حدود 750 نفر ازطلاب قم، اصفهان، مشهد، اهواز و سایر حوزه های علمیه کشور ثبت نام کردند، افزود: 105 نفر از این تعداد مربوط به دروس خارج فقه و 650 نفر باقیمانده در بخش سطوح عالی هستند.
حجت الاسلام مصطفی صرفی، افزود: برای پذیرش دراین آزمون هیچ مرز خاصی در نظر گرفته نشده وهمه طلابی که صلاحیت تحصیل دراین مرکز را داشته باشند، پذیرش خواهند شد، ولی معمولا تعداد پذیرش شوندگان برای سطوح عالی 20 نفر وبرای دروس خارج 10 تا 15 نفراست.ک/3
7403/ 6133/1859



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن