تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797887983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد یک خبرگزاری از دعوت وزیر ارشاد از رهبر انقلاب برای حضور در نمایشگاه کتاب/مقامات دولت احمدی نژاد:آیت الله هاشمی وقت ندارد/ کاریکاتور:اتهام عجیب به تیم مذاکره کننده ایران/ قرتی بازی هایی که به مصلحت دولت نیست/ پیکاسو جای مرگ برآمریکا را در خیابان های تهران گرفت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد یک خبرگزاری از دعوت وزیر ارشاد از رهبر انقلاب برای حضور در نمایشگاه کتاب/مقامات دولت احمدی نژاد:آیت الله هاشمی وقت ندارد/ کاریکاتور:اتهام عجیب به تیم مذاکره کننده ایران/ قرتی بازی هایی که به مصلحت دولت نیست/ پیکاسو جای مرگ برآمریکا را در خیابان های تهران گرفت
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «در دولت قبل هاشمی ممنوع الملاقات بود؟»،«نسخه یک اصلاح طلب برای ائتلاف اصولگرایان»،«علت نامه نگاری وزیر ارشاد با رهبر انقلاب»،«خاطره ناطق نوری از توصیه هاشمی به امام خمینی» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۹۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ - 09 May 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.مسجد جامعی معاون روحانی می شود؟

یک سایت خبری مدعی شد: خبرها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، قرار است مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از سمت خود استعفا دهد و کاندیدای حضور در انتخابات مجلس شود..در همین خصوص یک منبع آگاه به خبرنگار معماری‌نیوز گفت: با کناره‌گیری سلطانی‌فر، سکان سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور را احمد مسجدجامعی در دست می‌گیرد.البته پس از انتشار این خبر معاون روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در گفتگویی این جابجایی را تکذیب کرد.


در دولت قبل هاشمی ممنوع الملاقات بود؟

محمد هاشمی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران در باره ممانعت دولت احمدی نژاد از دیدار مقامات داخلی و خارجی با رئیس مجمع تشخیص گفت:در دوره احمدی‌نژاد قدری وی مانع ایجاد می‌کرد. مثلاً اگر وزیر یا استانداری به دیدار آیت‌الله می‌آمد، به واسطه این دیدار عزل می‌شد نمونه دیگر تیم‌های خارجی بودند که پس از سفر به ایران خواستار ملاقات با هاشمی بودند و پس از ارائه این درخواست به دفتر ریاست‌جمهوری عنوان می‌شد آیت‌الله وقت ندارند. بعد سفیر آن کشور با دفتر آقای هاشمی تماس می‌گرفت و عنوان می‌کرد مسئولین کشورمان خواستار ملاقات با شما بودند که ظاهرا آیت‌الله وقت نداشتند.حتی بشار اسد رئیس جمهور سوریه زمانی که برای دیدار با آیت‌الله با این موانع روبرو شد ،گفته بود  آیت الله هاشمی مانند پدر من است و من می‌خواهم حتماً با وی ملاقات داشته باشم اما پاسخی که به او ارائه شد، کماکان این بود که آیت‌الله وقت ندارند.

نسخه یک اصلاح طلب برای ائتلاف اصولگرایان

موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در خصوص جریان وحدت اصولگرایی گفت: اصولگرایان به فردی نیاز دارند که آنها را جمع کند منادی وحدت باشد٬ نه تنها تجربه به من این را ثابت کرده٬ بلکه تاکنون نیز از هیچ کسی نشنیده‌ام که آقای مصباح‌یزدی منادی وحدت باشد. او همیشه گفته آنچه من می‌گویم حق است و گفته‌های دیگران باطل است. کسی که خود را حق و دیگران را باطل می‌داند٬ نمی‌تواند مرجع وحدت باشد.


«قرتی بازی» که به مصلحت دولت نیست!

فیلمسازی که مستند انتخاباتی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را ساخته درباره رابطه محمدرضا شجریان با روحانی و ممنوعیت اجرای برنامه‌های این خواننده سنتی نکاتی را بیان کرده است.

حسین دهباشی در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: یک | در یکی از دو مستند انتخاباتی آقایِ دکتر روحانی (هردو ساختهٔ نگارنده) جایی هست که داخل ماشین‌ام سی‌دیِ استاد شجریان گذشته‌ام و رفته‌ایم به شبگردی و درددل با دوربین و مردم | شجریان می‌خواند: «دو چشمونت پیاله پُر زِ مِی بی! دو زُلفونت خراجِ مُلکِ رِی بی!...» | دکتر روحانی چشمان‌اش برق می‌زند و می‌گوید: | «من شجریان را خیلی دوست دارم...» .دو | چند روزِ قبل تکّه‌ای از سخنانِ اخیر استاد شجریان را خیلی‌هایمان دیدیم | که آقامنشانه و به کنایه و گلایه و دردمندانه گفت: | «من با زبان دیگری باید با شما صحبت کنم که چندین سال است که هر چه را باید بخوانم خوانده‌ام و بعد از این هرچه باید بخوانم زیاده گویی و زیاده خوانی و آبروریزی است، برای همین من اجازه ندارم که در مملکت خودم و برای مردم خودم بخوانم»سه | صدور مجوز برای اجرایِ هنرمندِ یگانه و والامقامی چون محمدرضاشجریان کار سختی نیست و نبود | امّا چند ماهی که از ایام پیروزی گذشت | کم‌کم حرفِ مشاوران فرهنگی و رسانه‌ای و برخی نزدیکانِ آقایِ رئیس‌جمهور پیش رفت که این قبیل قرتی‌بازی‌ها گرچه شاید عده کمی را دلخوش کُند امّا باعثِ دلخوری و کاهشِ محبوبیتِ ایشان در جمعِ بزرگ‌تری از متشرعین می‌شود و در «مقطعِ حساسِ کنونی» به مصلحت نیست.
علت نامه نگاری وزیر ارشاد به رهبر انقلاب
 
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران پیرامون حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: ما درخواستی ارائه کرده‌ایم و نامه رسمی به ایشان ارسال شده و امیدواریم ایشان امسال به نمایشگاه کتاب بیایند.خبرگزاری فارس درباره این سخنان وزیر ارشاد نوشت: این خبری بود که روز گذشته از سوی رسانه‌ها مخابره شد که ارشاد برای حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران از ایشان «دعوت رسمی» بعمل آورده است.«دعوت رسمی» از شخصیتی در جمهوری اسلامی صورت گرفته که نه تنها یک دغدغه‌مند حوزه فرهنگ است بلکه یک کتابخوان حرفه‌ای بوده و این نکته‌ای است که همه بر صحت آن اذعان دارند و معترف هستند که کسی به اندازه رهبر انقلاب آن هم در این جایگاه کتاب نمی‌خواند.حال «دعوت رسمی» کردن از رهبر فرزانه انقلاب نه تنها توجیهی ندارد بلکه این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که مگر رهبر انقلاب نیاز به «دعوت رسمی» دارد؟مرسوم است دعوت از کسانی صورت گیرد که احتمالا با آن موضوع قرابتی ندارند اما در موضوع فرهنگ به ویژه امر کتاب و کتابخوانی، «دعوت رسمی» به عمل آوردن از رهبر انقلاب برای شرکت در بزرگترین رویداد فرهنگی کمی تعجب‌برانگیز است.رهبر انقلاب در طول دوران رهبری‌شان تنها یک یا دوره در نمایشگاه کتاب شرکت نداشته‌اند که آن دلایلی روشن دارد اما در باقی سال‌های برپایی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور نه تنها شرکت کرده‌اند بلکه مانند یک دلسوز و علاقه‌مند به حوزه کتاب مشورت داده‌اند و مسیر را برای فعالان نشر و فرهنگ مشخص کرده‌اند.برگزاری نمایشگاه کتاب در نظر رهبر حکیم انقلاب به اندازه‌ای اهمیت دارد که ایشان از این رویداد بزرگ با عنوان «بهار کتاب» یاد کرده‌اند و به کار بردن این عبارت نشان‌گر این مسئله است که رهبر انقلاب که فردی کتاب‌خوان هستند، برای شرکت در نمایشگاه کتابی که به نوعی بهار کتاب است نیاز به «دعوت رسمی» ندارند.نامه و «دعوت رسمی» از رهبر انقلاب اقدامی است که ارشاد دولت یازدهم انجام داده تا از فشار رسانه‌ها نسبت به عدم حضور رهبر انقلاب بر وزارت ارشاد کاسته شود.
مهرعلیزاده: حال مرعشی خوش نیست

در واکنش به اظهارات روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۲/۱۷ حسین مرعشی در خرم آباد در خصوص اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ مهرعلیزاده، معین و ... به آقای هاشمی رفسنجانی رحم نکردند، محسن مهرعلیزاده جوابیه ای را منتشر کرد.مهرعلیزاده در این جوابیه آورده است: اگر مرعشی این حرفها را زده باشد، زمانی که این حرفها را می­زده حالت عادی نداشته­ است؛ چراکه او به اندازه کافی از جریانات انتخابات ۸۴ اطلاع داشت و آن زمان تا اندازه زیادی در جریان امور قرار داده شده ­بود.وی یادآور شد: مرعشی باید دقت بیشتری در اظهارنظرهای خودش داشته­ باشد به­ ویژه اینکه او در جایگاه سخنگوی حزب کارگزاران و ظاهراً در حمایت از جریان اصلاح­ طلبی و آقای هاشمی رفسنجانی این حرفها را زده­ است که ساحت عرصه اصلاح ­طلبی، حزب کارگزاران و آقای هاشمی به دور از چنین اظهاراتی است.


خاطره ناطق نوری از توصیه هاشمی به امام خمینی
در خاطرات حجت الاسلام ناطق نوری که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است، در موضوع اختلافات حزب جمهوری اسلامی و بنی صدر در سال ۱۳۵۹، به خاطره جالبی از بحث و محاجه اکبر هاشمی رفسنجانی و امام خمینی اشاره شده است. ناطق نوری روایت می کند: آقای هاشمی چند دفعه این اختلافات را با امام در میان گذاشته بود و امام به ایشان فرموده بود بروید به فکر آخرت باشید. ایشان عصبانی شده بود و به امام گفته بود همه اش که ما نباید به فکر آخرت باشیم یک خورده شما هم به فکر آخرتتان باشید. خاطرات ناطق نوری، انتشارات مرکز اسناد، ص ۲۱۵ و ۲۱۶

شنبه
نظر صریح غرضی درباره حصر سید محمد غرضی در نشست اعضای گروه «چلنج» در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران حاضر درباره «حصر» گفت: مسئله حصر دو بازنده داشت و یک برنده! وی ادامه داد: بازنده اول آن فرد [محمود احمدی‌نژاد] بود که ۴ سال با خواری و ذلت و تباهی دوران ریاست جمهوری خود را گذراند و بازنده دوم نیز یکی از سران فتنه بود که اگر صبر می‌کرد در انتخابات بعدی ۴۰ میلیون رای داشت. برندهٔ این قضایا نیز ملت بزرگ ایران بوده و هستند.
پیکاسو جای مرگ برآمریکا را در خیابان های تهران گرفت ابتکار شهرداری تهران در نصب بیلبوردهای آثار هنری معروف ایران و جهان در خیابان‌های تهران واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. گاردین هم در گزارشی به این موضوع پرداخت و در روایت خود از نگارخانه شهر تهران نوشت: بیلبوردهای " مرگ بر آمریکا" جایشان را به آثار پیکاسو و هنرمندان بزرگ داده است.
انتقاد از دخالت برخی دستگاه ها در کار شورای اکران عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار نظر برخی اعضای این کمیسیون درباره فیلم "قصه ها" را نظر شخصی آنها دانست و نه کمیسیونی و تصریح کرد: با در نظر گرفتن جمیع جهات، می توان گفت تصمیم شورای اکران برای نمایش عمومی "قصه ها" مبارک است. این نماینده مجلس درباره برخی حساسیتها که پیرامون فیلم "قصه ها" به وجود آمده، توضیح داد: شورای اکران فیلمها مرکب از نمایندگان دستگاهها، سازمانها و افراد صاحب نظری هستند که در حیطه مسئولیت خود، دارای یک تعهد و وجدان کاری هستند؛ لذا من معتقدم تصمیم شورای اکران برای نمایش عمومی فیلمها حتما تصمیم درستی است.
چه کسی کلمه جریان انحرافی را ساخت؟ شريف زاده روحاني نزديک به دولت سابق مي گويد هاشمي رفسنجاني کلمه جريان انحرافي را ساخت تا مشايي را سد و مانعي در مقابل احمدي نژاد قرار دهد. بهمن شريف‌زاده، از روحانيون نزديک به اسفنديار رحيم مشايي در گفتگويي تفصيلي با نامه نيوز به بيان نکاتي پيرامون دوران رياست جمهوري احمدي نژاد، مانع‌هايي که رييس جمهور سابق در بحث هدفمندي يارانه ها و مذاکرات هسته‌اي با آن روبرو بود، کانديدا شدن مشايي و مخالفت‌ها با او، اصولگرايان و احمدي‌نژاد، هاشمي رفسنجاني و ... پرداخت. وي در اين گفتگو درخصوص اينکه رحيم مشايي مانعي براي نزديک شدن و حمايت جريانات سياسي از احمدي نژاد بود، گفت: مشايي مانع نبود، بهانه بود. منتهي بهانه‌سازان زيرک بودند و بهانه پذيران که پذيرفتند مشايي انحراف است و دارد احمدي نژاد را يک سمت ديگر مي‌برد، فاقد زيرکي بودند. شريف زاده تصريح کرد: يک آقاي معروفي گفت من کلمه جريان انحرافي را ساختم، مي شناسيد که اين فرد آقاي هاشمي بود. هاشمي بعد گفت مشايي بهانه است احمدي نژاد اصل انحراف است. پس حرف من درست است. يعني مشايي مانعي سر احمدي نژاد نبوده، آقاي مشايي بهانه اي شد. اين بهانه را هم هاشمي رفسنجاني آورد و مطرح کرد تا جلوي احمدي نژاد سدي درست شود
. کاریکاتور:اتهام عجیب به تیم مذاکرات
شنبه

سایت شخصی محمدرضا عارف هک شد سایت شخصی محمدرضا عارف توسط هکری موسوم به "ببر سفید" هک شد،این هکر نوشته است: ما ایرانی هستیم ، امنیت شما خیلی بالاست این هکر آدرس ایمیل خود را نیز به نمایش گذاشته است. چندی پیش هم سایت محمدرضا عارف هک شده بود.
اعتصاب در نمايشگاه کتاب رانندگان اتوبوس هايي که در نمايشگاه کتاب وظيفه جابجايي بازديد کنندگان از نمايشگاه را بر عهده داشتند، از صبح امروز دست به اعتصاب زده اند. ، يکي از اعتصاب کنندگان در گفتگو با دانا علت اين اعتصاب را اينگونه بيان کرد: به دليل بي احترامي هاي صورت گرفته از سوي مسئولان نمايشگاه، به مسئول بخش اتوبوسراني نمايشگاه، رانندگان از جابجا کردن بازديد کنندگان امتناع مي کنند.
ورود 8 هواپیما ایرباس به تهران چند ماهی است که برخی رسانه های بین المللی و ایرانی، خبر از انتقال چند فروند هواپیمای ایرباس مدل A340 سری 600 که متعلق به ایرلاینی به نام "ویرجین آتلانیک" هستند، به شهرهای بصره و بغداد در عراق می دادند و گمانه زنی ها درباره اینکه این هواپیماها متعلق به یکی از ایرلاین های ایرانی باشد، مطرح بود.a340-600 از نوع هواپیماهای مسافربری پهن ‌پیکر و چهار موتوره ساخته شرکت ایرباس است که کاربرد اصلی این هواپیما در جابجایی تعداد زیادی مسافر در مسافت‌ های طولانی است. این تایپ از ایرباس، بر اساس اطلاعات رسمی، تقریبا ۱۴۶۰۰ کیلومتر برد پروازی دارند و حدود 350 مسافر را در ۳ کلاس اکونومی، بیزینس و فرست کلاس حمل می کنند. اما این گمانه زنی ها زیاد ادامه پیدا نکرد و طی ساعات پایانی شب گذشته، آسمان تهران شاهد فرود دسته جمعی این ایرباس ها در فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد بود تا بزرگترین انتقال دسته جمعی هواپیماهای مسافربری به داخل کشور در دوران پس از انقلاب و در شرایطی که هنوز تحریم ها علیه صنعت هواپیمایی کشورمان به شدت ادامه دارد، رخ دهد.
زمزمه تغییرات جدید در دولت حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور خبر از تغییراتی در دولت داده است. فارس نوشت؛ آشنا گفته است که « برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت اتفاق خواهد افتاد، هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران.»
مکتب نیاوران شوخی بود محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز شنبه در مراسم بزرگداشت سیروس پرهام نخستین رئیس آرشیو ملی ایران و روز ملی اسناد ملی و میراث مکتوب با اشاره به همزمانی دو رخداد در ایران و اروپا اظهارداشت: دوستان گاهی شوخی می‌کردند و می گفتند مکتب نیاوران چون مرکز تحقیقات استراتژیک در نیاوران بود؛ ایده خود را نسبت به حکمرانی خوب بدهد و این ایده را در کتاب امنیت ملی و نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با قلم روحانی می بینیم که کاملا نگاه توسعه ای در آنجا دیده شده است.
پدر داعش مشخص شد علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مهر گفت؛ بارها گزارش شده که آمریکایی ها با هواپیما برای داعش کمک فرستاده‌اند و این نشان می‌دهد که سیاست های آمریکا که در واقع پدر داعش است و نیز هم‌پیمانان منطقه ای او، حفظ این گروهک‌ها و استمرار بحران به عنوان عامل فشار علیه دولت عراق است.
رونمایی از«بازیکنان قرضی» تیم اصلاحات اصلاح طلبان به دنبال استفاده از استراتژی «نیروهای قرضی» هستند. آنها به خوبی از شکاف ایجاد شده میان نیروهای اصول گرا استفاده کرده‌اند و می‌خواهند با استفاده از نیروهایی که تلفیقی از اصلاح طلبان و اصول گرای معتدل باشند، کرسی‌های مجلس دهم را فتح کنند. نامه نیوز با این تحلیل نوشت؛ ناطق نوری و علی لاریجانی مهم ترین اهداف اصلاح طلبان برای آینده سیاسی خود هستند. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند که به واسطه حسن روحانی و جریان اعتدال این دو سیاستمدار بزرگ جریان راست را بیش از پیش به خود نزدیک کنند. اصلاح طلبان با این روش هم به دنبال کسب مقبولیت مردمی هستند و هم مشروعیت حاکمیتی.
وزارت خانه ای که اگر تعطیل شود هیچ اتفاقی نمی افتد حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در نشست فرهنگی بصیرتی فرهنگیان خراسان جنوبی که در دانشگاه شهید باهنر بیرجند برگزار شد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار آنچنانی در کشور انجام نمی‌دهد و اگر این وزارتخانه را تعطیل هم کنند اتفاق خاصی در کشور نخواهد افتاد.
درواز‌ه شهر‌ها به روی نیروی‌های ما باز شده است سردار محمدرضا نقدی در جمع عاشقان ولایت در مسجد بنی هاشم ارومیه افزود: شرایط حساس و استثنایی را نه تنها ملت و امت اسلامی بلکه تمام جوامع بشری سپری می‌کند در این شرایط خاص باید آگاه بود و آگاهانه حرکت کرد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که «ابرقدرت‌ها بخاطر بمب اتم مقابل میز مذاکره با ایران قرار نگرفته‌اند» تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت و وضع اقتصادی، سیاسی آمریکا و سایر ابر قدرت‌ها رو به زوال و نفوذ در جهان هرروز کاسته می‌شود و در مقابل نفوذ نیروهای انقلاب اسلامی بیشتر و دروازه شهرهای کشورهای جهان به روی نیروهای ایران باز شده و این رویداد ابرقدرت‌ها را وحشت‌زده کرده و به این علل طرف مقابل میز مذاکره با ما ایستاده‌اند. جوابیه کمیته علمی المپیاد شیمی به تابناک خبری در تاریخ 94/2/18 از طریق سایت خبری تابناک با مضمون " احتمال لو رفتن سوالات المپیاد شیمی " اطلاع رسانی شده که موجب تشویش اذهان عمومی و خصوصا دانش آموزان شرکت کننده در مرحله دوم المپیاد شیمی گردیده است. جای تاسف است که یک سایت خبری با انتشار خبری کذب و بدون ارائه هرگونه مستنداتی فضایی را ایجاد می کند که موجب تحریک روحیات پاک دانش آموزان کشور و نهایتا لطمه به نظام آموزشی کشور می گردد. در متن خبر منتشر شده آمده است " بر اساس شنیده ها کل پنج سوال تشریحی تماما قبلا در برخی از آموزشگاه های تهران به دانش آموزان آن موسسات داده شده بود" ایا با احتمال دادن و یا شنیدن می توان اینچنین خبر رسانی نمود. کمیته علمی شیمی با رد کامل این خبر حق هرگونه پیگیری قانونی در خصوص انتشار چنین اخباری و اعاده حیثیت برای کمیته علمی شیمی را برای خود محفوظ می داند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن