تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803031592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد کعبه و مدينه را از دست ظالمان سعودي آزاد کنند/ بازديد از تأسيسات نظامي ايران خيال پردازي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
خطيب نماز جمعه تهران: بايد کعبه و مدينه را از دست ظالمان سعودي آزاد کنند/ بازديد از تأسيسات نظامي ايران خيال پردازي است موج - امام جمعه موقت تهران گفت: حرمين شريفين اسير دست حکومت ظالم سعودي شده و بايد کعبه و مدينه را از دست اين ظالمان آزاد کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌ الله محمدعلي موحدي کرماني در نماز عبادي - سياسي امروز، با اشاره به مساله يمن آن را موضوع جهان اسلام و جهان بشريت دانست و اظهار داشت: اين جنايات فجيعي که در يمن متوجه مردم بي‌گناه و مظلوم آن شده و همه را به نابودي کشانده، به دست دولتي انجام مي‌شود که خود را محور کشورهاي اسلامي و خادم‌الحرمين مي‌داند.
آيت‌ الله موحدي کرماني با بيان اينکه اي کاش آنها اين عناوين را به خود نمي‌بستند تا گفته نمي‌شد که اين جنايات مربوط به اسلام است، تصريح کرد: آنها چهره اسلام را در دنيا کريه کرده‌اند.
خطيب موقت تهران با تاکيد بر اينکه مردم جنايات يمن را از چشم کشوري مي‌بينند که سنگ اسلام را به سينه مي‌زند و به مردمش مي‌گويد که قرآن بخوانند، گفت: آنها با اين ادعاها مردم يمن را به خاک و خون کشيده‌اند، آن هم مردمي که به دنبال کرامت انساني و حق حاکميت بر سرنوشت خود هستند.
وي با اشاره به نامه هوشمندانه مقام معظم رهبري به جوانان غربي يادآور شد: رهبري آگاه و بيدار ما در آن نامه فرمودند که اسلام را از متن اسلام بگيريد و کاري به مدعيان اسلام نداشته باشيد.
آيت‌ الله موحدي کرماني با اشاره به اينکه در جريان جنايات اخير در يمن کشورهاي به ظاهر اسلامي نيز از عربستان حمايت کرده و رسوا شدند، گفت: در اين ميان مجامع جهاني و آمريکا که دم از حقوق بشر و دموکراسي مي‌زنند هم رسوا شدند.
خطيب موقت نماز جمعه تهران با بيان اينکه چهره اسلام واقعي در يمن و امثال يمن روشن و به دست ايران اسلامي ظاهر شد، گفت: آن مدعيان اسلام دروغين آدم مي‌کشند اما ايران اسلامي در فکر رساندن دارو و غذا به مجروحان است.
وي در ادامه به مردم عربستان در تعامل با حکومت فاسد آل سعود اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: مردم عربستان هم بايد در اين زمينه امتحان خود را مي‌دادند؛ شما که ساعت‌ها قرآن مي‌خوانيد چقدر از قرآن را فهميده‌ايد؟ چرا از حکومت ظالم ابراز تنفر نمي‌کنيد؟ چرا خفقان گرفته‌ايد؟
آيت‌ الله موحدي کرماني در عين حال يادآور شد: البته در گوشه‌هايي از کشور عربستان نداي بيزاري از اين حکومت ظالم به گوش مي‌رسد، اما کم است و اگر سراسر عربستان فرياد بيزاري از اين ظالمان را سر دهند، سرنوشتشان همچون سرنوشت ايران اسلامي خواهد بود و ظالم با جناياتش نابود مي‌شود.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: حرمين شريفين اسير دست اين حکومت ظالم شده و بايد کعبه و مدينه را از دست اين ظالمان آزاد کنند.
وي خطاب به مردم عربستان متذکر شد: شما اين قرآن را که مرتب مي‌خوانيد، مي‌گويد بياييد از دشمن ابراز تنفر کنيد؛ بنابراين يا اين تنفر کشور عربستان را پر مي‌کند و ظالم را فراري مي‌دهد يا احيانا به دست ظالم شهيد مي‌شويد که اين نعمت بزرگي است؛ از چه نگرانيد و مي‌ترسيد؟
آيت‌ الله موحدي کرماني با تاکيد بر اينکه عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است، تصريح کرد: وقتي مردم اراده مي‌کنند که حکومت‌ها را ساقط کنند آنها نيز فساد و ظلم را بيشتر مي‌کنند، در حاليکه اتفاقا با همين ظلم خود نابود مي‌شوند همان طور که شاه نابود شد و فرار کرد.
خطيب موقت تهران در ادامه به مذاکرات هسته‌اي اشاره کرد و گفت: غرب، آمريکا و آقاي آمانو در خصوص مذاکرات هسته‌اي دچار توهم و ذوق‌زدگي شده‌اند و سناتور آمريکايي گفته توافق ما با ايران بايد با به رسميت شناختن اسرائيل همراه باشد.
وي به اظهارات اخير آمانو مبني بر بازديد از تاسيسات نظامي ايران به عنوان يکي از شروط توافق اشاره کرد و اظهار داشت: ما به آقاي آمانو و طرف مقابل مي‌گوييم که دست از اين خيال‌پردازي‌ها برداريد و بدانيد ايران همان ايراني است که همان مقاومتي که طي سال‌ها داشته را باز هم خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن