تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802441904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه قلیان در مشهد ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عرضه قلیان در مشهد ممنوع شد
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد از ممنوعیت عرضه قلیان در مشهد خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، عبدالله ارجاعی امروز 22 اردیبشهت ماه در نشست خبری کارگروه سلامت و امنیت غذایی با موضوع ممنوعیت عرضه قلیان که در شهرک دانش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مبارزه با قلیان در چهار سطح در دستور کار قرار گرفت، این امر در برنامه یک ساله بررسی شد و در این راستا آخرین مهلت واحدهای عرضه قلیان یا چایخانه‌های سنتی غیر مجاز در سطح شهرستان 15 خرداد ماه خواهد بود.


وی ادامه داد: با هرگونه تبلیغ، تشویق و گسترش مصرف دخانیات برخورد خواهد شد و در این راستا طرحی که از حدود یک سال پیش در دست بررسی بود، در کارگروه بهداشت از امروز به صورت رسمی در مشهد اجرا خواهد شد.

وی افزود: در راستای ممنوعیت عرضه قلیان دستگاه‌های زیادی مانند نیروی انتظامی به خصوص پلیس اماکن،‌ دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی، صدا و سیما، شهرداری و … نقش داشته‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد تصریح کرد: از بین موضوعات قابل طرح و بررسی مواردی در اولویت هستند که تاثیر بیشتری بر عرصه و زندگی مردم به شهروندان داشته باشند.

ارجاعی با بیان اینکه در چهار عرصه مشخص شده وزن متغیرهای موجود در جامعه سنجیده می‌شود، گفت: میزان تاثیر متغیر بر بهداشت و سلامت انسان‌ها، اقتصاد مردم، فرهنگ، سلامت جسم و روان شهروندان از جمله چهار عرصه طرح شده است.

وی یادآور شد: مصرف دخانیات و مواد اعتیادآور بر سلامت جسم و روان شهروندان، فرهنگ عمومی و اقتصاد جامعه تاثیر مستقیمی دارد، متاسفانه امروز مخاطب این مراکز جوانان هستند و بیشترین ضرر و زیان را این قشر و نیروی فعال جامعه متحمل می‌شوند.

ارجاعی افزود: هماهنگی‌ها و اخطارهای لازم در این زمینه داده شده و حتی حدود 6 ماه پیش در نشستی با متصدیان واحدهای عرضه قلیان موارد لازم ارائه شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت استفاده از قلیان در اماکن عمومی، ‌هتل‌آپارتمان‌ها و میهمان‌پذیرها نیز اعمال خواهد شد، گفت: صاحبان هتل‌آپارتمان‌ها و میهمان‌پذیرها تا اول خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا تمام مکان‌هایی که در فضای عمومی هتل در آن‌ها قلیان عرضه می‌شود، را جمع‌آوری کنند، در غیر این صورت با مجموعه هتل برخورد خواهد شد؛ این مکان‌ها تنها اجازه دارند فضایی خاص بدون امکانات رفاهی برای مصرف سیگار در نظر بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد عنوان کرد: ممنوعیت عرضه قلیان از اول خرداد سال جاری در پارک و فضاهای سبز مشهد اجرا خواهد شد که مدیریت آن برعهده شهرداری بوده و در این راستا مدیران پارک‌های سطح شهر موظف شده‌اند که در صورت استفاده مردم از ادوات قلیان، در قالب امر به معروف و نهی از منکر تذکر دهند.

ارجاعی با اشاره به اینکه حدود 70 واحد عرضه ادوات قلیان در سطح شهر وجود دارد، اظهار کرد: در روزهای آینده طی جلسه‌ای برای تمام واحدهایی که اقدام به فروش ذغال، تنباکو و قلیان می‌کنند، فرصت و مشوقی جهت تغییر شغل قرار داده می‌شود و در صورتی از فرصت لازم استفاده نکنند، در چارچوب قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.



منبع: ایسنا


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن