تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله نوری همدانی:حوادث یمن تاسف بار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله نوری همدانی:حوادث یمن تاسف بار است قم – ایرنا – آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به کشتار انسان های بی گناه در یمن به وسیله عربستان گفت: حوادث یمن بسیار تاسف بار است.


به گزارش ایرنا، وی عصر پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانانش از ارسال کشتی حامل کمک های انسان دوستانه به یمن نگران هستند، اظهار کرد: در برابر آنان باید قوی باشیم و راه خود را تداوم بدهیم و امیدوار یم کمک های ایران به دست مردم مظلوم یمن برسد.
وی اضافه کرد: این حرکت یک بسیار عظیم، ارزشمند و تاثیرگذار در جهان است و به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مدافع واقعی مظلومان می باشد.
وی گفت: امام خمینی (ره) انقلابی را بر اساس قرآن و فرهنگ غنی اسلام در مقابله با ظلم، استکبار و صهیونیست شکل دادند و دشمنان اسلام از جریان شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بسیار ناراحت هستند چرا که اگر این انقلاب شکل نمی گرفت دو ابرقدرت، بقیه کشورها را زیر سیطره خود قرار می دادند و این امر به زیان مسلمان ها بود.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران چهره زورگویان و مستکبران را به جهان شناساند و قدرتی در ایران اسلامی شکل گرفت که در مقابل ستمگران و مستکبران ایستادگی کرد و به همین دلیل دشمنان تمام نیروهای خود را برای کوبیدن این انقلاب بسیج کرده اند.
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری و هوشیاری مردم در جهان شده است و امروز در دنیا شاهد 2 جبهه اسلام و استکبار هستیم که چالش بسیاری وجود دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر، کار این نهاد را مثبت و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد همیشه در رفع بحران ها و رسیدگی به مظلومان، همراه مردم بوده و خدمات شما در هلال احمر عبادت است چرا که کار شما خدمت به انسان ها می باشد.
وی خدمات و کار جمعیت هلال احمر را بسیار بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: هلال احمر موجب آرامش بخشیدن به انسان و جامعه می شود و شما تاثیر بسزایی در این امر خواهید داشت، از این رو باید در کارهای فرهنگی نیز تلاش داشته باشید.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این جمعیت ارائه کرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور و هیات همراه در سفر به استان قم با حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی و عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سید علی سیستانی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.
18 تا 24 اردیبهشت ماه، هفته هلال احمر نامگذاری شده است. ک/3
7406/ 6133/



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن