تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله نوری همدانی:عربستان برای امنیت رژیم صهیونیستی به مردم یمن حمله کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله نوری همدانی:عربستان برای امنیت رژیم صهیونیستی به مردم یمن حمله کرده است قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: هدف دشمنان از لشکر کشی عربستان به یمن ایجاد حاشیه امن برای رژیم اسراییل و آمریکا است .


به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از کارمندان سپاه انصار و وزارت دفاع، افزود: جنگ بین حق و باطل یک جنگ همیشگی است و مستکبران و طرفداران باطل هیچگاه آرامش اهل ایمان را نمی پذیرند.
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: طرفداران نظام سلطه بیماری خود بزرگ بینی و زیاده خواهی دارند و به همین خاطر وجود انقلاب اسلامی و آزادی خواهان مانع آنهاست و به همین دلیل به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.
این مرجع تقلید گفت: مستکبران در طول تاریخ همیشه با انبیا و اولیا در تضاد بودند و در مقابل آنها خضوع نداشتند و حتی خود را بزرگتر از آنها می دیدند و به همین دلیل است که این جنگ را ادامه دادند.
وی افزود: پیامبراکرم (ص) چندین جنگ داشت که یکی از مهم ترین این جنگ ها جنگ تبوک است؛ قطعا این جنگ همیشگی بوده است و امروز نیز غربیان نمی خواهند اسلامی وجود داشته باشد؛ البته مشکل آنها با اسلام اصیل است.
آیت الله نوری همدانی با ذکر این مطلب که دشمنان سعی کرده اند که از مسلمانان برای از بین بردن اسلام استفاده کنند اظهار کرد: دشمنان در برنامه جدید خود عربستان را به جان یمن انداختند؛ چنانچه در همین سالها داعش را به جان دیگران انداختند.
وی اضافه کرد: امروز خاندان آل سعود 10 هزار نفر را برای محافظت از خود استخدام کرده است؛ آنها برای ادامه کار خود وهابیت را تقویت می کنند و فتاوای عجیب صادر می کنند و به مدد پول و سرمایه نوکری آمریکا چند صباحی را می گذرانند ولی این شرایط باقی نخواهد ماند.
آیت الله نوری همدانی گفت: وقتی دشمنان و مستکبران از هر وسیله ای برای تجهیز خود استفاده می کنند ما هم باید از نظر روحی و اقتصادی خود را آماده کنیم و در مقابل همه توطئه های آنها هوشیار باشیم.
این مرجع تقلید بیان کرد: در این زمانه بیش از هر روز دیگری، نیازمند وحدت بین آحاد مسلمانان هستیم؛ باید همه مسلمانان متحد شوند و از توان خود برای مقابله با دشمنان استفاده کنند.
آیت الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی در ایران که با حمایت و پیروی مردم از سخنان امام خمینی (ره) به پیروزی رسید باعث انقلاب درونی در امت های اسلامی شد. ک/1
1175 / 1596



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن