تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803715021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله نوری همدانی:‏ اعدام شیخ نمر تبعات فراوانی برای عربستان خواهد داشت/مقابل اعدام نمر سکوت ‏نمی‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله نوری همدانی:‏ اعدام شیخ نمر تبعات فراوانی برای عربستان خواهد داشت/مقابل اعدام نمر سکوت ‏نمی‌کنیم
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه عربستان سعودی حکومتی قبیله‌ای و بدون توجه به خواست ‏مردم دارد، گفت: سردمداران این رژیم بدانند که اعدام شیخ نمر تبعات فراوانی برای آنها خواهد ‏داشت.‏
به گزارش نامه نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در انتهای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، عربستان سعودی را رژیمی قبیله‌ای و زیرسلطه و سیطره استکبار دانست و اظهار کرد: آل‌سعود شیخ نمر را دستگیر، شکنجه و حکم اعدام او را صادر می‌کند که این امر مورد انتقاد ماست.


وی افزود: شیخ نمر فقیهی شجاع است که به دلیل مبارزاتش علیه آل‌سعود، مدت‌هاست شکنجه و بازداشت را تحمل می‌کند.


این مرجع تقلید با بیان اینکه اخیراً خبر اجرای حکم اعدام شیخ نمر در روزهای آینده منتشر شده است، گفت: این کار تبعات زیادی دارد و عربستان سعودی باید به این امر توجه کند، البته آل سعود دولتی قبیله‌ای هستند که تاکنون به خواست مردم به هیچ عنوان اهمیت نداده‌اند.


وی ادامه داد: آل‌سعود زیر نفوذ مفتی‌هایی قرار دارند که به سختی با اسلام و تشیع مخالفت می‌کنند، همچنین دولت عربستان سعودی زیر سلطه استکبار جهانی به ویژه آمریکا هم قرار دارد.


آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به کمک‌های عربستان سعودی به صدام در طول دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همچنین در سال‌های گذشته شاهد به خاک و خون کشیده شدن زائران ایرانی در عربستان بودیم که به واسطه آن، امام راحل(ره) برای مدتی حج را تعطیل اعلام کردند.


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حکومت آل‌سعود برای مقابله با بیداری اسلامی هزینه‌های فراوانی کرده است، گفت: دلیل این مخالفت شدید با انقلاب‌های مردمی این است که سعودی‌ها دریافته‌اند این بیدارگری و خیزش مردمی، سرانجام به زوال همه دیکتاتورها می‌انجامد.


وی با بیان اینکه پول نفت و گاز عربستان صرف به وجود آوردن داعش و گروه‌های تروریست دیگری مانند بوکوحرام می‌شود، تصریح کرد: نتیجه این امر چیزی جز جنایات بی‌شمار در عراق، سوریه و یمن نیست.


آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: یمن پیش از قیام حوثی‌ها و جنبش انصارالله، حیاط خلوت آل‌سعود بود به همین دلیل امروز عربستان با کمک چند کشور دیگر می‌خواهد هر طور شده این حیاط خلوت را پس بگیرد و بر همین اساس به جان شیعیان افتاده است.


این مرجع تقلید با اشاره به سوابق سیاه عربستان سعودی در مواجهه به مردم به ویژه شیعیان گفت: توهین و تعرض به زائران ایرانی از دیگر اقدامات زشت سعودی‌هاست و امروز هم می‌بینیم قصد دارند شیخ نمر را اعدام کنند.


وی ضمن محکوم کردن شدید تصمیم به اجرای حکم اعدام شیخ نمر، عنوان کرد: حکومت آل‌سعود بداند که ما در مقابل این امر سکوت نمی‌کنیم، چراکه همه مردم ایران و حوزه‌های علمیه، این اعدام را جنایتی بزرگ می‌دانند و هیچگاه در مقابل ظلم سکوت نکرده و نمی‌کنند.


آیت‌الله نوری همدانی افزود: جهانیان بدانند که با حصر، شکنجه و اعدام شیخ نمر مخالف هستیم و مانع شدن از آزادی بیان را به شدت محکوم می‌کنیم.




منبع: فارس


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن