تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق های ضمانت صادرات ایران و ایتالیا توافقنامه همکاری کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صندوق های ضمانت صادرات ایران و ایتالیا توافقنامه همکاری کردند رم – ایرنا - صندوق ضمانت صادرات ایران (Egfi) و صندوق ضمانت صادرات ایتالیا موسوم به "ساچه" در نشستی در شهر فلورانس در شمال این کشور توافق همکاری فنی امضا کردند.


به گزارش ایرنا، صندوق ضمانت صادرات ایتالیا (Sace) روز پنجشنبه در بیانیه ای از امضای توافقنامه همکاری فنی با طرف ایرانی از طریق
برنامه کارشناسان موسسه ساچه خبر داد.
در این بیانیه آمده است: موسسه ساچه ایتالیا در چارچوب این توافق، می تواند خدمات مشاوره و آموزش با تمرکز بر روی تولیدات، فرآیندها، مدیریت و ارزیابی خطرات با هدف انتقال ابزار و کاردانی های لازم برای حمایت از شرکت های ایرانی در مسیر توسعه و اجرای برنامه های رشد برپایه صادرات به صندوق ضمانت صادرات ایران ارایه کند.
ساچه افزود: این توافق در اجلاس سالانه و مشترک اتحادیه بیمه گران اعتبار صادراتی وسرمایه گذاری کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه موسوم به "اتحادیه برن" و "کلوپ پراگ" که در شهر فلورانس در شمال ایتالیا برگزار شد، به امضا رسید.
صندوق ضمانت صادرات ایتالیا در طول 10 سال فعالیت در این بخش، خدمات پشتیبانی برای ایجاد و توسعه آژانس های صادراتی اعتباری و سایر نهادهای مالی در بازارهای مختلف نوظهور درخاورمیانه، شمال افریقا، اروپای شرقی و آسیا ارایه کرده است .
گفتنی است که اتحادیه بیمه گران اعتبار صادراتی و سرمایه گذاری از سال 1934 میلادی از سوی موسسات بیمه اعتبار صادراتی فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا در شهر برن سوئیس تشکیل شد. کلوپ پراگ نیز از سال 1993 با حضور اعضایی از اروپای شرقی آغاز به کار کرد.
ایران نیز از سال 1999 با هدف گسترش فعالیت های بیمه اعتبار صادراتی و تبادل اطلاعات و دانش فنی به عضویت این اتحادیه در آمده و تاکنون در تمامی اجلاس های آن حضوری فعال و موثر داشته است.
لازم به ذکر است که این صندوق پیش از انقلاب اسلامی نیز در اتحادیه برن عضویت داشت که با توجه به تاسیس دوباره در سال 1375، موضوع عضویت رسمی در اتحادیه برن مجددا در سال 1381 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
اروپام*1*461*1549



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن