تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803972936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح خطرناک اعراب در کمپ دیوید/ می خواهند کردستان را اسرائیلی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طرح خطرناک اعراب در کمپ دیوید/ می خواهند کردستان را اسرائیلی کنند


فیلیپ پره وو نویسنده مطرح فرانسوی تصریح کرد امریکا و متحدان عربش قصد دارند در کمپ دیوید، طرح صهیونیستی تجزیه عراق را کلید بزنند. آنها می خواهند تشکیل یک کردستان تحت سیطره اسرائیل را محقق کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فیلیپ پره وو اعلام کرد؛ فراهم ساختن مقدمات تشکیل یک کشور مستقل در کردستان را که همراستا با سیاست های رژیم صهیونیستی باشد، یکی از مهمترین برنامه های اعراب و امریکا در کمپ دیوید است.

این تاریخ دان فرانسوی درباره اهداف سران کشورهای عربی و امریکا در اجلاس کمپ دیوید اظهار کرد: مدت هاست که شواهد نشان می دهد تکفیری ها در سوریه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می کنند و سعودی ها و متحدانشان طرح ویژه ای را درباره سوریه بررسی خواهند کرد.
وی افزود: کردستان عراق نیز یکی از برنامه های مهم اجلاس کمپ دیوید است و از آنجایی که برخی مقامات کردستان تحت نفوذ اسرائیل هستند، اعراب برنامه کمک به آنها برای تحقق یک کشور مستقل در شمال عراق را مطرح خواهند کند.

نویسنده کتاب "فرانسه، منشا فاجعه فلسطین" تصریح کرد: امریکا از یک سو به دنبال این است که اجازه ندهد ایران آنطور که شایسته اش است به تکنولوژی هسته ای دست یابد و از قدرت روز افزون ایران در منطقه جلوگیری کند و از سوی دیگر برای جبران شکستش در افغانستان و به ویژه در عراق به دنبال جنگ های جدید است و حتی صحبت از اعزام نیرو به عراق و جنگ با داعشی می کند که خودش در ایجاد آن نقش موثر داشته و در راستای اهداف اسرائیل فعالیت می کند.
فیلیپ پروو در پیشخوان

پره وو با اشاره به این که همپیمانی سعودی ها و صهیونیست ها موضوع جدیدی نیست، افزود: در مذاکرات هسته ای، غربی ها دیگر ایران را به عنوان یک قدرت هسته ای پذیرفته اند و اکنون ادعا می کنند که راهکاری یافته اند که ایران به سلاح هسته ای نرسد، اما مدت هاست که ایران هسته ای را پذیرفته اند. این امر، موضوعی است که به شدت اسرائیل و سعودی ها و همپیمانانشان مثل امارات را آزار می دهد و بار دیگر ما شاهد بازتعریف منافع مشترک برای اسرائیل و سعودی ها هستیم.

وی اضافه کرد: به همین علت این اتحاد به دنبال تغییر جغرافیای خاورمیانه است. اما در برابر این ائتلاف سعودی - اسرائیلی که پشتیبانی امریکا را دارد، ما مقاومت محور ایرانی - سوری را می بینیم که از حمایت روسیه برخوردار است.

فیلیپ پروو بحران یمن را نیز مرتبط با مسائل اخیر خاورمیانه دانست و گفت: موضوع یمن و سوریه به هم مرتبط و به شدت حساس است و همه می دانند که این اسرائیل است که پیوسته به بحران دامن می زند و هدف اصلی آنها مقابله با سیاست های ایران در منطقه است.

وی افزود: در جنگ یمن، عربستان بازیچه و ابزار اسرائیل شد و با ادعاهای فرقه ای و مذهبی و نیز تظاهر به جلوگیری از دخالت ایران، به یمن حمله کرد. در صورتی که حوثی ها همان مردم یمن هستند که خودشان منسجم شده و قدرت گرفته اند.

پره وو اضافه کرد: در قدیم هم سعودی ها همراه با مصری ها در یمن دخالت کردند. موضوع شیعه اصلا یک بهانه است و ما شاهدیم که این عربستان بوده در سال های اخیر در یمن دخالت کرده است.

وی تاکید کرد: هرآنچه سعودی ها در سوریه به بهانه جنگ با علوی ها و در یمن به اسم مقابله با حوثی ها می کنند، نوعی انتقام گیری از موفقیت های دیپلماتیک ایران است.


پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن