تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805438183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمحال وبختیاری مستعدترین مکان ایجاد کمپهای ملی ورزشی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی: چهارمحال وبختیاری مستعدترین مکان ایجاد کمپهای ملی ورزشی است شهرکرد-ایرنا- معاون امور تولیدی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور گفت: چهارمحال وبختیاری به دلیل برخورداری از مزیتهای طبیعی مستعدترین مکان برای راه اندازی کمپهای ملی ورزشی است .


به گزارش ایرنا، سیدحمید پورمحمدی گل سفیدی روز پنجشنبه در همایش ملی"تدبیر درتوسعه چهارمحال وبختیاری" در دانشگاه شهرکرد اظهارداشت: این استان به دلیل برخورداری از آب وهوای پاک، قرار گرفتن در ارتفاعات و کوه های مرتفع، برخورداری از مرتع و رودخانه های خروشان، مستعد ایجاد کمپهای ملی قایقرانی، کوه و صخره نوردی، تیراندازی وسوارکاری است .
وی ادامه داد: در حالی که در استانهای دیگر برای تقویت ورزشهای حرفه ای به سرمایه هنگفتی نیاز است اما در این استان قابلیتهای زیادی وجود دارد که با صرف هزینه کمتر می توان در بسیاری رشته ها در حد ورزش قهرمانی وحرفه ای فعالیت کرد.
پورمحمدی افزود: برای بسیاری از رشته های ورزشی انجام فعالیتهای هوازی ضروری است و این قابلیت در جوانان چهارمحال وبختیاری بخصوص جوانان عشایر به دلیل ارتباط مستقیم با طبیعت وجود دارد.
وی تصریح کرد: با اندک سرمایه گذاری در بخش ورزش این استان می توان در فاصله کوتاهی شاهد شکوفایی چشمگیر در سطح کشور وحتی عرصه های بین المللی بود .
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ششم توسعه در دست تدوین است اظهار داشت: در این برنامه بر خلاف برنامه های پیشین، جامعیت موضوعات کمرنگ شده وبیشتر به موضوعات خاص ومسئله محوری توجه شده است.
پورمحمدی افزود: در این برنامه صنایع بخصوص صنایع معدنی وفولاد مشروط بر اینکه به محیط زیست آسیبی وارد نکند، حمل ونقل ریلی و توسعه پتروشیمی به صورت ویژه توجه شده است.
سیدحمید پورمحمدی ادامه داد: از آنجا که دولت درصدد تاسیس انبار تخلیه و باراندازی در مناطقی از تهران تا بنادر جنوب و از بوشهر تا خرمشهر است، در چهارمحال وبختیاری می توان با تکمیل شبکه ریلی، امکان باراندازی وتخلیه بارها از شمال به جنوب کشور را فراهم کرد.
وی همچنین بیان داشت: دولت برای تامین نیاز داخلی پتروشیمی و صادرات محصولات آن به خارج از کشور به دنبال راه اندازی واحدهای پتروشیمی در شهرهای برخی استانهای محروم نظیر لرستان، کهگیلویه وبویر احمد و چهارمحال وبختیاری و تبدیل این شهرها به "کیمیاشهر" است .
پورمحمدی این برنامه دولت را فرصتی ارزشمند برای توسعه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد .
وی تبدیل این استان به قطب توریسم درمانی وتبدیل دانشگاه شهرکرد به قطب تحقیقاتی کشور را ازدیگر ظرفیتهای بالقوه این استان عنوان کرد و تحقق این امر نیازمند تلاش ویژه مسئولان است.
به گزارش ایرنا، همایش تدبیر در توسعه چهارمحال وبختیاری با هدف بررسی راهکارهای توسعه این استان با حضور مسئولان کشوری واستانی امروز وفردا در دانشگاه شهرکرد در جریان است .
8125/6014/



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن