تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزارو 850 نفر از بروجرد به مرقد حضرت امام(ره) اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یکهزارو 850 نفر از بروجرد به مرقد حضرت امام(ره) اعزام می شوند بروجرد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: امسال یکهزارو 850 نفر از اقشار مختلف مردم بروجرد در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران شرکت می کنند.


به گزارش ایرنا سرهنگ محمد پاپی نژاد روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران بروجرد در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: 30 دستگاه اتوبوس برای اعزام این زائران در نظر گرفته شده است که البته این تعداد کافی نیست و ستاد برگزاری آیین ارتحال امام(ره) بروجرد باید در این خصوص همکاری کند.
به گفته وی اعزام زائران مرقد امام (ره) با اتوبوس های برون شهری انجام می شود و در هر اتوبوس یک همیار پلیس به تخلفات رانندگی اتوبوس ها نظارت می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: یک تیم پزشکی همراه با آمبولانس و اکیپی از نیروی انتظامی کاروان زائران مرقد امام(ره) بروجرد را همراهی می کنند.
وی گفت: همزمان با برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) در تهران آیین باشکوهی در بروجرد برگزار می شود.
پاپی نژاد به تشریح برنامه های هفته پاسدار پرداخت و اظهار داشت: این هفته از مبعث حضرت رسول(ص) تا سوم شعبان مصادف با ولادت امام حسین(ع) می باشد.
وی شرکت پاسداران در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه بروجرد را از مهمترین برنامه های هفته پاسدار در این شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، نماز وحدت، برپایی ایستگاه سلامت در ورودی مصلی نماز جمعه و ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه اعتماد و امام سجاد سپاه از دیگر برنامه های هفته پاسدار در بروجرد می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد صعود 75 نفر از خواهران بسیجی سراسر کشور به ارتفاعات گرین در تاریخ 31 اردیبهشت ماه و برگزاری نهمین گردهمایی بزرگ رزمندگان بسیجی و پاسدار دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را از دیگر برنامه های هفته پاسدار اعلام کرد و افزود: یادواره شهید محمد بروجردی یکم خردادماه با سخنرانی یکی از سرداران سپاه در سالن فجر برگزار می شود.
پاپی نژاد با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و رهبری هستند، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تلاش می کند تا آحاد مختلف مردم را طبق بیانات مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی با دولت تشویق کند.
وی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی برای جوانان را در تحقق شعار امسال موثر خواند و افزود: این طرح ها به اقتصاد کشور کمک زیادی می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بسیج با تشکیل حلقه های صالحین مقابله با توطئه های شوم دشمنان برای دور کردن جوانان از اسلام و قرآن را در دستور کار دارد.
وی اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با احداث سالن های ورزشی برای جوانان، تجهیز کانون بسیج شهرستان بروجرد به استخر، زمین چمن مصنوعی و سالن های تیراندازی و مردان آهنین برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در تابستان برنامه ریزی کرده است.
پاپی نژاد از بسیجیان شهرستان بروجرد خواست برای ترویج فرهنگ غنی اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت مطالب ارزشمند در فضای مجازی منتشر کنند.
وی با بیان اینکه امسال حدود 30 یادواره شهدا در شهر ستان بروجرد برگزار می شود، گفت: یادواره 68 شهید دانش آموز حمله موشکی مدرسه فیاض بخش بروجرد در روز شهادت آنان در بروجرد برگزار می شود.
7190/3022



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن