تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاروان پیاده آمل هفتم خردادماه به مرقد امام راحل اعزام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاروان پیاده آمل هفتم خردادماه به مرقد امام راحل اعزام می شود ساری- ایرنا- معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل، از اعزام یک گروه پیاده از اقشارمختلف مردم این شهرستان در قالب از حرکت از حرم تا حرم برای شرکت در بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی ( ره ) خبر داد.


سیدجعفر رسولی شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این گروه شامل حدود یکصد نفر از شهروندان آملی روز هفتم خردادماه پس از زیارت حرم مطهر امامزاده ابراهیم ( ع ) وگلزارشهدای این شهر در قالب کاروان از حرم تا حرم به مقصد بارگاه ملکوتی امام راحل اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان برای اعزام درکاروان پیاده از هفته آینده در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و نواحی این شهرستان آغاز می شود، اضافه کرد: هیچ محدویتی برای اعزام وجود ندارد وهمه می تواند در این حرکت نمادین حضور داشته باشند.
معاون فرماندارویژه آمل با اشاره به اینکه در سالهای گذشته حضور جوانان در این کاروان بسیار چشمگیر وبا ارزش بوده است، گفت: یک روحانی هم به همراه کاروان پیاده آمل حضور خواهد داشت تا در طول مسیر برای اعضای کاروان برنامه های تبلیغی ودینی اجرا کند.
رسولی ادامه داد: این کاروان قرار است مسیر بیش از 200 کیلومتری آمل تا مرقد امام راحل را در مدت هفت روز پیاده طی کند.
وی هدف از این اقدام را شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری بیان کرد.
معاون فرمانداری ویژه آمل همچنین از اعزام بیش از دو هزار نفر از شهروندان این شهرشامگاه سیزدهم خردادماه برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل به بهشت زهرا خبر داد واضافه کرد: جلسه های کمیته پشتیبانی در هفته گذشته در فرمانداری برگزار شد و جلسه های دیگر نیز در بخشداری های وسپاه ناحیه شهرستان برگزار خواهد شد.
رسولی با بیان اینکه امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و احیا کننده دین اسلام در ایران حق بزرگی بر گردن همه دارد، تصریح کرد: امام راحل به همه ما قدرت ایستادگی در برابر مستکبران را آموخته است.
وی با بیان اینکه عزت و شوکت این نظام به برکت امام عزیزمان است، یادآور شد: امام خود بزرگ و عزیز بودند و این عزت و شوکت را برای ما به ارمغان آوردند.
وی افزود: مردم ولایی شهرستان آمل که در زنده نگه داشتن ارزش ها و معنویات پیشقدم هستند این بار نیز در بزرگداشت سالروز ارتحال این عزیز سفر کرده خوب می درخشند.ک/3
7327/6097



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن