تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 3 هزار پروژه نيمه تمام ورزشي در کشور وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۵ب.ظ)
معاون وزير ورزش: بيش از 3 هزار پروژه نيمه تمام ورزشي در کشور وجود دارد موج - رشت - معاون حقوقي، پارلماني و امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان گفت: بيش از سه هزار پروژه نيمه تمام ورزشي در کشور وجود دارد که براي به بهره برداري رسيدن آنها، نيازمند 80 هزار ميليارد ريال اعتبار هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، اميررضا خادم عصر امروز در نشستي با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان گيلان افزود: يکي از معضلات ما، بخش حقوقي است و با توجه به آراي صادره عليه وزارتخانه، بايد 40 هزار ميليارد ريال پرداخت کنيم.
وي ادامه داد: اين مقدار جريمه و راي صادره، از سال هاي گذشته به ما رسيده اين در حاليست که کل بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال جاري، هشت هزار ميليارد ريال است .
معاون وزير ورزش تصريح کرد: در بخش حقوقي، انتظار ما اين است که براي اماکن ورزشي فاقد سند ، اقدامات لازم انجام شود چون با توجه به قانون، اماکن فرسوده ورزشي و همچنين اماکني که موقعيت تجاري خوبي دارند را مي توانيم به فروش برسانيم که اين امر، مستلزم آن است که اماکن داراي سند باشند.
وي اضافه کرد : در تعدادي از شهرها، با فروش يک مکان ورزشي مي توان تمام طرح هاي نيمه تمام آن شهر و حتي آن استان را به بهره برداري رساند و اين امر در چند شهر بزرگ نيز اجرا مي شود.
خادم به واگذاري اماکن ورزشي اشاره کرد و گفت : با توجه به ماده 88 ، اماکن ورزشي از طريق مزايده واگذار مي شوند و بدون مزايده نمي توانيم اماکن را به هيات ها واگذار کنيم اما اماکن مازاد را از طريق مزايده و براساس قانون مي توانيم به هيات هاي ورزشي واگذار کنيم تا آنان براي ورزش قهرماني مشکلي نداشته باشند.
وي در مورد تعدادي از رشته هايي که فاقد فدراسيون هستند، بيان داشت: رشته هايي که فدراسيون جهاني دارند، الزام ندارد که داراي فدراسيون باشند چون بايد توجيه مناسبي داشته باشيم تا يک فدراسيون ايجاد شود چراکه با توجه به کمبود امکانات مالي ، تشکيل فدراسيون بودجه زيادي را طلب مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن