تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798605541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش صد سال خاطره در موزه عکسخانه شهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر فرهنگی: نمایش صد سال خاطره در موزه عکسخانه شهر تهران-ایرنا- دویست و سیزدهمین نمایشگاه موزه عکسخانه شهر با عنوان صد سال خاطره به مناسبت روز جهانی موزه و بیستمین سال گشایش موزه عکسخانه شهر برگزار می شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی موزه عکسخانه شهر، این نمایشگاه شامل 30 قطعه از عکس های کمتر دیده شده از عکاسان دوره قاجار عبدالباقی همدانی، آقارضا عکاس باشی ناصرالدین شاه، مظفرالدین شاه، آنتوان سوریوگین ... و تعدادی عکاس خارجی از جمله (والریwalery ) انگلیسی، (آدلهAdele ) اتریشی و هولستر آلمانی از آرشیو موزه است.
موضوع عکس ها بیشتر شامل سوژه های انسانی است به جز یک عکس که از فضای داخلی اتاقی متعلق به خانه ای ایرانی ست که در عکس های قدیمی کمتر نمونه ای شبیه آن را مشاهده می کنیم.
همینطور از نظر تکنیکی دو نمونه آورده شده یکی عکسی که دست رنگ است و دیگر پرتره های دوتایی که عکاس با تکنیک عکسبرداری خود سوژه را در دوحالت نشان می دهد.
ویژگی ارزشمند این نمایشگاه مربوط به تاریخ عکاسی است و برخی عکس های این نمایشگاه در طول 20 سال فعالیت موزه از طرف مردم به موزه اهدا شده است.
موزه عکسخانه شهر با شادباش روز جهانی موزه و با توجه به شعار امسال شورای بین المللی موزه ها (موزه برای جامعه پایدار) از 27اردیبهشت تا 30 خردادماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 13 ، 14 تا 19و پنج شنبه ها 9 تا 13 میزبان علاقه مندان است.
موزه جمعه ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.
موزه عکسخانه شهر در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز واقع است.

*تصویرگری زنان نامدار شاهنامه در فرهنگسرای ارسباران
همزمان با سالروز بزرگداشت فردوسی طوسی نمایشگاه گروهی «تصویرگری زنان نامدار شاهنامه» 24 اردیبهشت تا 6خردادماه با یکصد اثر هنری در فرهنگسرای ارسباران افتتاح می شود.
در این نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان شرکت کننده در کارگاه آزاد تصویرگری به سرپرستی سمیه علیپور که با همین عنوان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، به نمایش درمی آید.
در این نمایشگاه سیندخت، تهمینه، آذرمی دخت، کتایون، بانوی گازر، رودابه، فرنگیس، سودابه، فرانک، بانوی مهبود، ارنواز و شهرناز و گردآفرید زنان نامدار شاهنامه با هنرمندی حسین آسیوند، پروانه رزاقی، حمیدرضا رشیدیان، عاطفه شفیعی راد، نوشین صفاجو، لیدا طاهری، میترا عبداللهی، نجوا عرفانی، سمیه علیپور، عاطفه ملکی جو، مانلی منوچهری و نیلوفر میرمحمدی با تکنیک دیجیتال، اکرولیک و حجم به تصویر درآمدند.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

*اعلام جزئیات نخستین جشنواره بین­المللی کارتون و کاریکاتور یمن
روابط ­عمومی فرهنگسرای اندیشه اعلام کرده که این جشنواره نخستین جشنواره بین­المللی است که در آن کاریکاتوریست­های سراسر دنیا نگاه دقیق خود را به وقایع یمن، به تصویر خواهند کشید.
سکوت رسانه­های غربی و مجامع بین­المللی، جنایت و کودک­کشی در یمن و خیانت و همراهی شیوخ عرب از موضوعات بخش کارتون و ملک سلمان(پادشاه عربستان)، خلیفه­بن­زاید آل­نهیان(امیر امارات)، منصور هادی (رییس جمهور فراری یمن)، حمدبن­عیسی آل­خلیفه (پادشاه بحرین)، تمیم بن حمد بن­خلیفه آل­ثانی(امیر قطر)، بنیامین نتانیاهو، فرانسوا اولاند و باراک اوباما از دیگر موضوعات بخش کاریکاتور در این جشنواره است.
علاقه مندان مـی­توانند حـداکثر 5 اثر خود را با فرمت jpg و با کیفیت­dpi 200 با طول یا عرض pixel 2000 تا تاریخ 20 خردادماه سال جاری به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.
به نفرات اول هر بخش1500 دلار، نفرات دوم 1000 دلار و نفرات سوم 700 دلار به انضمام لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.
نخستیـن مسابقه بین­المللی کارتون و کاریکاتور با موضوع جنایات آل سعود در یمن به همت فرهنگسرای اندیشه و سایت ایران کارتون در واکنش به جنایات بی سابقه رژیم آل سعود علیه جنبش انقلابی مردم یمن و اقدام به نسل کشی و کشتار وحشیانه کودکان بی دفاع برگزار می­شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می­توانند به سایت ایران کارتون مراجعه و یا با شماره 88766030 تماس بگیرند.
تهرام/7245//1348



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن