تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای حذف خاموشی های با برنامه برق در استان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تلاش برای حذف خاموشی های با برنامه برق در استان اردبیل - ایرنا - سرپرست اکیپ خط گرم شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از روند حذف خاموشی های با برنامه برق در استان خبر داد.


شهرام کامرانی روز چهارشنبه در حاشیه عملیات جابجایی تیر برق بدون اعمال خاموشی در شهر گرمی به خبرنگار ایرنا گفت: با تلاش اکیپ خط گرم شرکت برق استان در انجام تعمیرات،نوسازی تاسیسات و جایجایی تیرهای برق از اعمال خاموشی های با برنامه جلوگیری می شود.
وی هزینه خرید هر دستگاه خودروی بالابر عایق برق را حدود 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:برای رفع کامل خاموشی های با برنامه در استان به چهار خودروی بالابر عایق نیاز است.
وی افزود:در صورت توجه مسوولان و تامین خودروهای مورد نیاز هرگونه جابجایی تیر و تعمیرات برق در استان بدون اعمال خاموشی امکان پذیر خواهدشد.
سرپرست اکیپ خط گرم بیان کرد:در عملیات جابجایی تیر های برق بدون نیاز به قطع برق مسیر و با اعمال عایق بندی اتصالات و احتیاط های فنی نسبت به حفاری و جابجایی تیرها اقدام می شود.
کامرانی ادامه داد: اکیپ خط گرم از سال 92 فقط با یکدستگاه بالا برق عایق و پیشرفته در استان فعال شده و فعلا با 16 نیروی مجرب در دو شیفت کار می کند.
گرمی در شمال اردبیل واقع است.
7124/6016









23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن