تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814582296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهنام ملکی قهرمان دوچرخه سواری جاده


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهنام ملکی قهرمان دوچرخه سواری جاده


بهنام ملکی در رقابت های کشوری دوچرخه سواری استقامت جاده عنوان نخست را به دست اورد و تیم آذربایجان شرقی عنوان نخست مسابقه های تایم تریل و استقامت جاده را از آن خود کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، رقابت های دوچرخه سواری استقامت جاده در پارک جنگلی چیتگر به مسافت 130 کیلومتر و با شرکت 115 دوچرخه سوار در دو رده بزرگسالان و امید برگزار و در پایان بهنام ملکی از استان زنجان بر سکوی نخست ایستاد؛ احد کاظمی از تیم استان آذربایجان شرقی بر سکوی دوم و آروین معظمی گودرزی بر سکوی سوم ایستادند .

در مجموع دو رشته تایم تریل و استقامت جاده نیز استان آذربایجان شرقی قهرمان، استان تهران نائب قهرمان و استان زنجان در جایگاه سوم ایستاد و تیم های برتر ایران در سال 1394 مشخص شدند .

همچنین دیروز مسابقه تایم تریل در رده سنی بزرگسالان و امید به مسافت 35 کیلومتر در مسیر کمربندی شمالی فرودگاه امام خمینی با شرکت 55 دوچرخه سوار برگزار گردید و حسین عسکری از تیم تهران، علیرضا حقی از تیم گیلان و آروین معظمی گودرزی از تیم لرستان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

رقابت های قهرمانی کشور جاده سال 1394 به مدت دو روز به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان تهران با شرکت 27 تیم از سراسر کشور برگزار شد.


چهار شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن