تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد کوچک زاده از سیاست خارجی دولت یازدهم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انتقاد کوچک زاده از سیاست خارجی دولت یازدهم تهران ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس گفت : رفتار تیم مذاکره کننده و مواضع رییس جمهور در موضوع هسته ای را منطبق با خواست و منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که همیشه موجب عزت و عظمت ملت ایران بوده است، ارزیابی نمی کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی کوچک زاده در نطق میان دستور روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور خارجه کشور گفت: برای آزمودن راه مذاکره به عرصه مباحث هسته ای کشور خود بسنده فرموده و پیشنهاد بلاوجه برای مذاکره و سازش قهرمانان یمنی ارائه نفرمایید؛ که البته شنیده هم نخواهد شد.
وی افزود: رفتار تیم مذاکره کننده و مواضع رئیس جمهور در موضوع هسته ای را منطبق بر خواست و منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که همیشه موجب عزت و عظمت ملت ایران بوده است، ارزیابی نمی کنیم.
وی ادامه داد:معظم له بارها عدم خوشبینی خود به این مذاکرات را بیان داشته و در آخرین فرمایشات خود در دیدار با معلمان در جملات متعدد مذاکره زیر شبح تهدید را غیر معقول و منطقی و غیرقابل قبول خواندند و فرمودند "مذاکرات زیر شبح تهدید موجب خدشه به هیبت و عزت ایران که مقدمه تو سری خوردن است".
کوچک زاده افزود: ایشان فرمودند: "مذاکره زیر شبح تهدید چه معنایی دارد؟ ملت ایران مذاکره زیر شبح تهدید را بر نمی تابد. بنده نیز با مذاکرات زیر شبح تهدید موافق نیستم." این سخنان رهبری است که بر مبنای آن، قریب به 80 نماینده مجلس طرحی را با سه فوریت برای توقف مذاکرات دو جانبه با امریکا امضا کردند.
وی ضمن بیان اینکه رسانه های دروغ پرداز لازم نیست از خود طرحی ارائه کنند، گفت: ای آمریکا پرستان خفقان بگیرید و ذره ای با ملت و اسلام همراهی کنید.
وی ادمه داد: طرحی را 80 نماینده مجلس با سه فوریت برای توقف مذاکرات دو جانبه با امریکا و ادامه مذاکرات با سایر اعضای 1+5تهیه و ارائه نموده اند که مشخص نیست با کدام توجیه قانونی ریاست محترم مجلس از مطرح ساختن آن جلوگیری می نماید.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس نهم ابراز امیدواری کرد نمایندگانی که سوگند یاد کرده اند به وظیفه قانونی خود در اداره مجلس عمل کنند و خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی یادتان هست قرارتان با ملت ایران این بود در صورتی با عنوان نماینده ملت ایران به طرف های مذاکره پاسخ مناسب بدهید که با ملت ایران با زبان تکریم و نه تهدید و تحریم سخن گویند. حقیقتا خودتان در مقابل وجدانتان پاسخگو باشید.
کوچک زاده گفت : شایسته است آقای روحانی به وزیر مسکن در خصوص وضعیت مسکن مهر تذکر جدی دهد ،قبل از آنکه مردم خود عکس العمل برای استیفای حقوق و جلوگیری از نابودی سرمایه هاشان داشته باشند.
وی ادامه داد: آقای روحانی دروغ های چند ساله برای نسبت دادن همه مشکلات به دولت گذشته بیش از این نتیجه نخواهد داد. آیا وقت آن نرسیده که به جای پوشاندن ضعف ها و مشکلات ناشی از گره زدن سرنوشت خودتان و کشور به مذاکرات با گرگ ها حقیقتا به کار جدی و سخت برای رفع مشکلات معیشتی مردم بپردازید؟
کوچک زاده گفت: باور من آن است که دو منشاء آسیب جدی به اعتماد مردم به عنوان اصلی ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، عبارتند از مسوولان نالایقی که پست ها و موقعیت ها را طعمه می دانند و جز اشرافی گری و تجمل پرستی هنری ندارند و دوم، رسانه های خائن و وابسته ای که با الگو گیری و تبعیت از دشمنان برخی مسوولان خدوم را با تهمت و شایعه پراکنی اهل فساد و غیر قابل اطمینان معرفی می کنند.
وی ادامه داد: کسانی که زیر عنوان پرچم تدین و دلسوزی هر روز شایعه ای را در رسانه های تحت مدیریتشان مطرح و هفته ها جامعه را مشغول می سازند ، اگر خائن نیستند، بدانند که خروجی فعالیتشان ثمری جز نا امیدی مردم و امیدواری دشمن ندارند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: راستی آقای روحانی یادتان هست در اوایل ریاست جمهوری تان خود را فرزند مجلس خواندید و از بی اعتنایی ها و اهانت های ادعایی به مجلس اظهار ناخشنودی کردید؟ امروز چه شده است که هر روز یک معاون یا مشاور شما وظیفه خود می داند به مجلس اهانت روا دارد و نهایتا خود شما هم با اعلام سال همزبانی و همدلی به عنوان سال انتخابات، آرزوی تشکیل مجلس در خور شان ملت ایران را کردید.
کوچک زاده گفت: بنده متقابلا و برای هم زبانی با شما در حال و آینده، امیدوارم ملت ایران در سال انتخابات ریاست جمهوری، رییس جمهوری در شان ملت ایران را برگزینند.
سیام**2181**1553



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن