تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت های ترافیکی راه ها طی روزهای 23 تا 27 اردیبهشت ماه اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محدودیت های ترافیکی راه ها طی روزهای 23 تا 27 اردیبهشت ماه اعلام شد تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های تردد وسایل نقلیه در برخی از راه های مواصلاتی کشور از 23 تا 27 اردیبهشت ماه جاری را اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه تا ساعت 24روز شنبه 26 اردیبهشت ماه 94 از محورهای کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 12:00 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تا ساعت 02:00 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تا ساعت 02:00 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج، بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13:00 روز شنبه 26 اردیبهشت تا ساعت 01:00 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز شنبه تا ساعت 01:00 بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد وسایل نقلیه سنگین از جمله تریلرها، کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی همچنان در محور کندوان و هزار ممنوع است.
همچنین تردد کلیه تریلرها از ساعت 6 تا 24:00 بامداد روزهای چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه و شنبه مورخ 23،24،25 ،26 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس در محور فیروز کوه ممنوع شده و تردد کلیه کامیونها از ساعت 6 تا 24:00 بامداد روز شنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس در این محور، ممنوع خواهد بود.
درمحور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیونها از ساعت 8 تا 23 روز شنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه از محورقدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع بوده است.
آزادراه چالوس - مرزن آباد، مسیر شمال به جنوب، واقع در استان مازندران، بدلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود و جاده قدیم مرزن آباد – چالوس به عنوان محور جایگزین معرفی می شود.
محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استانهای البرز و تهران، همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور کرج - گچسر- مرزن آباد انجام می شود.
در محور هراز واقع در استان های تهران و مازندران، برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون و کامیونت ها تا اطلاع بعدی ممنوع است و در محور کرج - چالوس (کندوان)، واقع در استان البرز نیز برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت ها تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.
همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از یک هزار و 440 سامانه های تردد شمار در راه های مواصلاتی کشور طی شبانه روز گذشته، نسبت به روز مشابه سال قبل، تردد وسایل نقلیه 4.7 درصد افزایش یافت.
در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در تردد راه های کشور 19 درصد بوده و اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد نیز بین ساعات 4 تا 5 صبح بوده است.
اقتصام(2)1108**1558



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن